Mi s-a stricat masina de spalat. Nu mai e in garantie. Credeam, in naivitatea mea, ca in 2-3 zile voi reusi s-o am reparata inapoi. Ei bine, au trecut 10 zile si inca n-o am acasa. Am sunat la mai multe service-uri, am cerut mai multe pareri, pana la urma am ales unii care mi-au cerut cel mai mare pret, dar care mi-au spus ca o voi avea reparata in doua zile. Si maine se fac zece zile, cum spuneam.
Oare au mai patit si altii? oare asa sunt toti?
Episodul doi - dupa zece zile, ma suna de la service sa-mi spuna ca astazi dimineata voi avea masina, ca acum ii monteaza piesa ce trebuia schimbata. Si ma suna pe la pranz, cand eu credeam ca ma suna sa-i deschid usa, sa-mi spuna, ca din nefericire, piesa comandata nu se potriveste, ca ei au comandat ceva si au primit altceva !
Trecand peste amanuntul ca au observat neconcordanta de abia cand s-au apucat s-o monteze, il intreb cat ar (mai) dura sa primesc piesa corecta (de acum devenita un fel de fata morgana). Raspuns sec: zece zile. Respir adanc si-l rog sa-mi aduca masina acasa, sa o repar in alta parte, moment in care incepe scandalul, ca ei nu pot sa mi-o aduca decat maine! caci, nu-i asa, ce-i mai intereseaza pe ei...
Si-mi inchid telefonul in nas...
Sa reclam la OPC? degeaba, doar nu mi-au dat vreun act ca mi-au luat masina (nici eu, ca proasta, n-am cerut). Sa-i dau in judecata? n-am nici o dovada (in afara de martori) ca mi-au luat ei masina. Sa le fac public numele, macar sa nu mai pacaleasca si pe altii? Da, dar sa-mi vad intai masina acasa.
Acum mai incerc cu service-ul nr 3, si sper sa nu revin aici cu un alt episod.
Vand electrocasnice si recunosc ca un mare plus pentru mine reprezinta service-ul.Am posibilitatea sa aduc n branduri pe comanda,dar le rulez pe cele care au o retea de service pusa la punct,desi unele sunt laraportul calitate pret superioare,dar service-ul din zona mea e varza.
Ca sa raspund la intrebare,nu toate sunt asa,acum doua saptamani am stricat aparatul foto.Era nou dar a incasat o busitura de toata frumusetea.Sambata l-am stricat,luni dimineata am sunat la ei,mi-au spus ca trebuie trimis prin curier in Bucuresti,marti seara m-au sunat ca iese din garantie si de vreau il repara contra cost si tre sa dau 60 ron,am dat ok-ul,iar joi dimineata ,la prima ora,curierul la usa mea.
