Masina de spalat - toate service-urile sunt asa?

Masina de spalat - toate service-urile sunt asa? | Autor: Carmen_So

Link direct la acest mesaj

Mi s-a stricat masina de spalat. Nu mai e in garantie. Credeam, in naivitatea mea, ca in 2-3 zile voi reusi s-o am reparata inapoi. Ei bine, au trecut 10 zile si inca n-o am acasa. Am sunat la mai multe service-uri, am cerut mai multe pareri, pana la urma am ales unii care mi-au cerut cel mai mare pret, dar care mi-au spus ca o voi avea reparata in doua zile. Si maine se fac zece zile, cum spuneam.

Oare au mai patit si altii? oare asa sunt toti?

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Carmen_So spune:

Episodul doi - dupa zece zile, ma suna de la service sa-mi spuna ca astazi dimineata voi avea masina, ca acum ii monteaza piesa ce trebuia schimbata. Si ma suna pe la pranz, cand eu credeam ca ma suna sa-i deschid usa, sa-mi spuna, ca din nefericire, piesa comandata nu se potriveste, ca ei au comandat ceva si au primit altceva !

Trecand peste amanuntul ca au observat neconcordanta de abia cand s-au apucat s-o monteze, il intreb cat ar (mai) dura sa primesc piesa corecta (de acum devenita un fel de fata morgana). Raspuns sec: zece zile. Respir adanc si-l rog sa-mi aduca masina acasa, sa o repar in alta parte, moment in care incepe scandalul, ca ei nu pot sa mi-o aduca decat maine! caci, nu-i asa, ce-i mai intereseaza pe ei...

Si-mi inchid telefonul in nas...

Sa reclam la OPC? degeaba, doar nu mi-au dat vreun act ca mi-au luat masina (nici eu, ca proasta, n-am cerut). Sa-i dau in judecata? n-am nici o dovada (in afara de martori) ca mi-au luat ei masina. Sa le fac public numele, macar sa nu mai pacaleasca si pe altii? Da, dar sa-mi vad intai masina acasa.

Acum mai incerc cu service-ul nr 3, si sper sa nu revin aici cu un alt episod.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ni-na spune:

Vand electrocasnice si recunosc ca un mare plus pentru mine reprezinta service-ul.Am posibilitatea sa aduc n branduri pe comanda,dar le rulez pe cele care au o retea de service pusa la punct,desi unele sunt laraportul calitate pret superioare,dar service-ul din zona mea e varza.
Ca sa raspund la intrebare,nu toate sunt asa,acum doua saptamani am stricat aparatul foto.Era nou dar a incasat o busitura de toata frumusetea.Sambata l-am stricat,luni dimineata am sunat la ei,mi-au spus ca trebuie trimis prin curier in Bucuresti,marti seara m-au sunat ca iese din garantie si de vreau il repara contra cost si tre sa dau 60 ron,am dat ok-ul,iar joi dimineata ,la prima ora,curierul la usa mea.

Mergi la inceput