Mamici de Ghiocei Martie-Aprilie 2009 (73)

Raspunsuri - Pagina 19

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns IliesClara spune:

Pisik

mai bine stai calma si optimista si gandeste-te ca, asa cum noi toti putem uneori gresi in profesia noastra sau sa avem zile in care nu dam performanta maxima, asa sunt si medicii - uneori mintea, intuitia si flerul nu se sincronizeaza bine.

Mai e ciudata povestea acea cu ciclul regulat si neregulat. Recunosc ca personal din cate am citit asa ceva nu am gasit. Sa aiba legatura ritmul ciclului menstrual cu ritmul de dezvoltare a BBilor?

Chiar sa stii ca o sa intreb vineri pe Dr la eco.

Ciclul meu era mereu regulat ca ceasul - venea la 28 de zile intre 10 si 12 inainte de masa.
Cum se explica atunci ca fetele mele, cu toate ca impart un spatiu destinat confortului unui sg BB, erau mereu mai mari macar cu o zi decat varsta lor, uneori chiar cu 4-5 zile, pana in saptamana 32.
In saptaman 32 le-a gasit dimensiuni ciudate:
fat 1 - capul de 33 sapt si femurul de 31
fat 2 - capul de 31 sapt si femurul de 33
Intrebandu-l ce e si cu asta (ca nu am mai patit sa gasesc dimensiuni mai mici decat varsta, desi nu ar fi fost ceva neobisnuit), mi-a raspuns ca sunt cam exigenta cu ele si ca niciodata doi copii nu vor fi la fel la aceeasi varsta de gestatie, ca rar oamenii sunt bine proportionati ca manechinii (si intr-adevar sotzul meu are capul mai mare si corpul mai scund, dar masiv; eu am capul mai mic si in rest sunt cam cu 2 numere mai mari ) si ca diferenta de 1 saptamana e o nimica toata la ecograf - unde un milimetru pe ecran poate da diferente de zile la estimarea varstei.

BBii difera intre ei (vezi chiar daca sunt purtati simultan in burtica), 2 sarciniale unei aceleiasi femei difera.... darmite doi BBi purtati de 2 mamici.