Medic ginecolog bun in Cluj
Buna fetelor,
Va rog pe cele care sunteti din Cluj sa-mi dati si mie numele unui medic ginecoloc bun; vreau sa merg la un control amanuntit si prefer sa fie un centru universitar,(spitale echipate)deoarece zona noastra duce lipsa de asa ceva. E vorba de o mica umflatura aparuta in zona axilei drepte si o rana pe colul uterin( despre rana mi-a spus medicul de aici).
Va multumesc mult.
Raspunsuri
nonna spune:
La Ginecologie 1 sau la Gine 2 poti veni cu bilet de trimitere dar e de asteptat si te consulta cine e de servici la ambulator, asa ca poate nu ar fii rau sa incerci la o clinica privata sau la un medic care are si cabinet dar lucreaza si la stat. Cel mai bine ar fii sa te trimita medicul tau la cineva anume. sunt medici foarte buni si capabili in Cluj, fiecare cred ca putem recomanda pe cineva, totul e sa fii tu multumita si cu problemele rezolvate Astept PM daca vrei nume. Numai bine,
Nonna
denisabia spune:
Cauta pe internet referinte despre ginecologii din Cluj, eu la cine am fost nu m-a multumit.In primul rand pentru rana pe col ceri un control si colonscopie ca sa iti poate spuna exact ce-i cu ea.Fiind din alt oras imi imaginez ca n-ai timp sa te tot deplasezi.Pentru ceea ce ai sesizat la axila, te rog fa o ecografie la sani cere-i sa te si palpeze ca multi omit si examinarea obiectiva, am patit-o sau adreseaza-te unui chirurg care va stii sa te examineze.La ginecolog nu as avea incredere, fiindca nu e de specialitate si nu stie sa interpreteze.
Pentru ecografie pot sa-ti spun un centru medical in caz ca vei dori a fost 80 Roni consultatia la ambii sani.Banuiesc ca ai pana in 35 de ani, ca altfel se indica mamografia.
La spital la Gine am fost si eu la urgente ce-i drept si pe cearsaf erau urme de sange, fiind neschimbat, sa te duci cu un propop de acasa daca vrei sa mergi la stat.Plus am trait cu spaima ca poate trusa nu era corespunzator sterilizata, e drept sunt si la medicina si ma obsedeaza igiena.