Mamici de Ghiocei Martie-Aprilie 2009 (72)

Raspunsuri - Pagina 12

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns florinela79 spune:

Legat de ce intreba una din fete, de meserii...cred ca se vede la profilul fiecareia. Eu sunt inginer in transporturi...asa ca....in domeniu nu-s.
Dar cel mai bine, cred ca ne pot ajuta mamicile veterane cu experienta si noi tote cele, care avem o informatie de la o sursa buna in cunostinta de cauza.

Florinela 35 incheiata...trecem la
35 +

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns petrean spune:

florinela..dc e de nascut..nu mai poti tu sa dormi..ai sa simti cand e momentul sa suni...sau dc dr are tel inchis sa o iei spre spitaleu am fost viteaza si am stat aksa pana la contractii la 5 minute..cand abia ma mai miscampe de o parte a fost ok...ca nu am mai stat decat 6 ore in travaliu la spital...pe langa cele..n...de aksa

Bogdana
36/37+si + Andrei Luca -15.12.2006

POZE

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ilinca_M. spune:

Tufete, daca e cineva romano-catolica o rog sa ma anuntze, aici sau pe peme, ca vreau sa intreb ceva.

30
http://community.webshots.com/user/Ilinca_M

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Kea spune:

Multumesc fetele, le-am pus pe lista. Sper sa stea locului unde le pun, ca eu ma invart in pat ca puiul la rotisor.

florinela, si eu azi am fost framantata de aceeasi dileme. In una din cartile ce le tot pitrocesc scrie ca trebuie sa mergi la spital daca:
-se rup menbranele si perdeti "apa";
-aveti sangerari vaginale;
-sunteti ingrijorata indiferent de motiv;
-contractiile devin regulate (la aproximativ 10 minute) si sunt mai intense.

30+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dyana27 spune:

aris voiam sa te intreb legat de monitorul luat: chestia aia care se pune sub bebe e din plastic???? e groasa, pare incomoda??? ca n-as vrea sa se incinga pe ea sau sa-l incomodeze- tu ce crezi, e OK?