Mladite si mugurasi de mai-iunie 2008 (62)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ca_eric spune:

na..uite nimik..am incercat si am trimis mesaje depe 3 calc diferite...ce naiba sa fie????
na uite ca mi-au schimbat astia....din nou venit sunt acum membru incepator...

Mami de Eric 30.06.2008
ERIC

iubirea si viata noastra

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Micaela06 spune:

Citat:
citat din mesajul lui Micaela06

[quote]citat din mesajul lui ca_eric

na..uite nimik..am incercat si am trimis mesaje depe 3 calc diferite...ce naiba sa fie????
na uite ca mi-au schimbat astia....din nou venit sunt acum membru incepator...

Mami de Eric 30.06.2008
ERIC

iubirea si viata noastra


incearca sa treci cuvantul intre si iti apare bolduit sau pt culoare de ex, eu scriu la inceputul cuvantului [ b ] si imediat dupa [ /b ] fara spatii fara nimic. Hai ca nu prea le am pe astea cu explicatiile


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ca_eric spune:

micaela merci de pontincercam

Mami de Eric 30.06.2008
ERIC

iubirea si viata noastra

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Alex@Sara spune:

seara buna si de la noi.Am citit aproape tot ce ati scris zilele astea dar sunt cam varza,asa ca nu am reusit sa scriu nimic.Noua ne-a venit azi rez de la sange,sara e putin anemica si are o forma usoara de monocitoza si trombocitoza.ce o fi insemnand nu stiu,asteptam si rez de sapt viitoare de la copro si probe digestive si apoi sa mergem la pediatru sa vedem ce trebuie sa facem.Eu maine am programare la ginecologie la Medicover,si sa vedem ce e de facut si cu burtica mea.
Pupici la toti bebeii bolnaviori sau mai sanatosi,mai somnorosi sau mai certati cu somnicul,mai papaciosi sau mai mofturosi

tero Stefan-Alexandru 02.09.2005
shoricica Sara-Maria
30.05.2008


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Nicole1980 spune:

Citat:
citat din mesajul lui inais