Mladite si mugurasi de mai-iunie 2008 (56)
Raspunsuri - Pagina 5
gabitzam spune:
Am fost la serbarea nr. 1, la mine la servici, am venit, am hranit copiii, acum dorm, ii mai las nitel si ii scol pt. serbarea nr.2, la Costi la banca.
Am mancat si o pizza intre timp, ca am venit lesinata de foame.
A fost mai OK acum cu Andrei, ca era un "bufet" cu ciocolate, sucuri si alte bunatati, nu l-a mai intersat altceva, s-a infipt in alea. Ce Mos Craciun?
L-am dus si la mine in birou, mi-a facut inventarul, in concluzie ii place la mami la servici, ca sunt multe televizoare
Ia, ca am pus si poze, vedeti aici.
Cresterea copiilor este in parte bucurie, in parte razboi de guerilla
Andrada79 spune:
Gabitzam pai si mie mi-a placut biroul tau! Este superb si cu pozele lor acolo.......mai mai. FFFF frumos cred ca a fost o atmosfera de vis, moamaaaaaaaaa ce de dulciuri!!!!!!!!!!!!! Sunteti o familie fff frumoasa!
belleane spune:
La multi ani! Eliana, Ana Maria, Bogdan! sa cresteti mari frumosi si sanatosi!
pisica mama de Ana Maria(3.08.2003) si Elena Ruxandra(28.05.2008)
http://community.webshots.com/album/568228087tqrEjX?start=12
belleane spune:
Bretafel: e dulcica foc Biencuta, eu las ficatelul can 15-30min in lapte dulce inainte de a-l prepara.
Ylari:si a mea se apleaca in bouncer zici ca o sa cada drept in cap ,prima data m-am si speriat, noroc ca este foarte stabil. Ar fi o idee sa-i dau sa pape in bouncer.
In scaunul ala de masa zici ca e piticul in nava spatiala.I-am pus si o pernica dar tot pitic ramane.
Eu am pus-o la olita si a facut un pic de pipi.uraaa
Din ianuarie si eu voi pleca la munca, voi avea pentru inceput un program lejer de acomodare apoi dupa 1 an poate program mai lung. Am gasit se pare si o bona.
chinabulina spune:
frumoase poze, leeloo, gabitza... ceea ce m-a facut si pe mine sa pun cateva. daca vreti sa vedeti, aici
georgiana, de www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=726fb2d14a759b736a7ddf" target="_blank">gogoasa balerina teodora maria din 15 mai 2008