Infertilitate inexplicabila, tratamente FIV

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns OneFineDay spune:

Multumesc Iulia alina si felicitari ptr. graviditatea mult dorita!
Este un procent foarte mic de cupluri care nu reusesc nici macar fron FIV si mie mi-e frica ca noi facem parte din procentul asta...de aprope 5 ani ne zbatem si incercam si pana acuma am fost optimista am zis ca o sa reusim si noi candva dar incep sa-mi pier speranta....

Aici in suedia asa e sistemul ca nici macar doctorul tau nu-l ai, alegi clinica si la clinica respectiva sunt 3-4 medici si ajungi la ei dupa cum lucreaza, in ture. naspa. Numai dupa 3 FIV nereusite ti se permite sa ti ase puna inapoi 2 embrioni sau blastocisti, efectiv exista lege ca nu e voie numai unul. Sunt foarte restrictivi suedezii astia....

Am intrat in contact cu dr Iosef de la o clinica din Austria din Innsbruck si sa vedem ce zice si el, ce am mai pute face.

A mai facut cineva FIV care a rezultat in blastocisti? Cum a fost? ce rezultate ati primit?

cu drag

deea

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns OneFineDay spune:

Citat:
citat din mesajul lui claudia79

Indiferent unde ai merge Deea stimularea trebuie monitorizata , endometrul ar trebui sa fie de o anumita dimensiune pentru impalnatarea sa aiba loc, cresterea estrogenului dau date importante cu privire la evolutia ciclului. Banuiesc ca nici progesteronul nu ti-l prea masaoara si faptul ca iei 3 pastile de urtogestan mi se pare f putin sa sustii o sarcina cu fiv.
deci exista o pb si la morfologie. Analiza lui din 2005 este veche, ar trebui refacuta. al meu ti-am zis are 20% si tot este putin.Asta este cauza pentru care nici unu din cei 12 ai tai nu s-a fecundat la primul fiv fara icsi. trebuie sa gasiti daca nu cumva are o infectie, dar poate fi si de la varicocel.
medicul o sa iti spuna si in leg cu hemoglobina si hematocritul. Sa intrebi neaparat.Si intreaba si de setul de teste de la LucaLuca!