Campanie de responsabilizare a autoritatilor (8)

Raspunsuri - Pagina 11

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns marrina spune:

Citat:
citat din mesajul lui marrina

Citat:
citat din mesajul lui ioana_p76

[quote] ...
Marrina - de trimis catre 5. Sulfina Barbu, 6.Ioan Ghise, 7. Catalin Croitoru, 8. Theodor Paleologul, 9. Sever Voinescu, 10. Anca Boagiu, 11. Vasile Blaga si 12. Adrian Gurzau
...Marrina, tu ai fost cea mai harnicuta cu trimisul mesajelor, dar te rugam sa trimiti acum si reply-urile de multumire! ...
...
Le-am trimis mesajul de multumire celor 8. Si m-am invitat la ei din nou in ianuarie cand trebuie sa-i punem serios la treaba

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns LuciLu spune:

Am primit raspuns, articolul va aparea in revista , perioada dec2008-ian 2009.
Cred ca imi va trimite un exemplar, mi-a solicitat adresa.
Ref. la contactul cu medicii, incercam prin revista ...dar eu voi incerca direct prin cunostintele mele, rude..care sunt medici, chiar daca profeseaza in alte specializari.

luci

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns psj spune:

Revista cum e, saptamanala, lunara? O scanam si o adaugam la dosar.

Ma gandesc sa adaugam pe blog un dictionar de termeni(HSG, HSC, FSH, OATS etc.), mai mult pentru continut.





Meritam ca analizele si procedurile privind infertilitatea sa fie gratuite!




Infertilitatea este o boala


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marrina spune:

psj Eu cred ca e foarte buna ideea cu definitiile pe blog. Asa sper sa avem si mai multi vizitatori.

Eu am primit doua raspunsuri la mesajele de multumire:
1. Catalin Croitoru:
Va multumesc si va doresc sarbatori fericite.
Astept mesajul dumneavoastra in ianuarie.
2. Sulfina Barbu, prin Alina Stan
Va contactez din partea doamnei deputat Sulfina Barbu referitor la mailul dvs. pentru care va multumeste.