***Capsunele-n scutecele de mai iunie 2007 (83)***

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ang3lt0uch spune:

e 2 si u te trezesti la 6 As fi ca beata dimineata . Oricum eu de obicei stau tarziu noaptea (ca mai lucrez ca deh, nu ajung banii altfel) si dimineata ma scol odata cu ea, adica o aud prin somn cand se trezeste. Rar de tot ma trezesc inainte ei, dar de obicei astept cuminte in pat sa se scoale .. Cand n-am apucat sa dorm binisor dimineata fie-mea trece de la ea din pat in patu meu peste mine si imi urla in fatza :'mamiiiiiiiiiii'. Probabil fata ma striga si mai incet dar nu o aud eu pana nu ma trage si de par/urechi/nas etc ... Drept urmare ,e cazu' sa ma culc ..Noapte buna

Edit: Fetelor, voi cum le faceti baie la pitici ? in cada lor sau in cada mare ? Eu ii fac in a mare, intru cu ea evident. Cand era mai mica mai intra si tati cu ea , defapt apropae numai el ,dar acu nu mai vrea ca cica e fata si e rusine sa faca baie cu tati...Eu nu inteleg de ce, ca oricum de fiecare data a intrat cu slip pe el .... Si m-am si saturat sa ma tot ud de tot pe par la fiecare 2 zile(fie-mea tre neaparat sa ne spele pe cap..altfel nu e baie ptr ea :)) )

Sorina, mami de Adriana Renata (08.05.2007)

Poze NOI cu...noi:)

Poze cu ingerasul mic

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ELTEKA spune:

Vapiru' de serviciu
Nu de alta, dar Elias nu adoarme inainte de 23h si abia "dupa" incepe distractia. Din fericire doarme pana la 9.30-10 (sigur, cu supt in somn, o data, de trei ore, de sapte ori ).

Kay
Si eu ma trezeam sa vad Formula, ani in sir, ahhhhhhhhh

Betty