Mamici de Ghiocei de Martie-Aprilie 2009 (19)

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns petrean spune:

grace..eu sper cu disperare sa am baieti..asa am eu un fix..dar daca fac vreo fata ti-o dau tie si facem schimb
soacramea si-a dorit cu disperare o fata..nu a facut-o..a vrut nepoata..nu i-am facut-o..si acum cred ca inca spera....sa vedem ce-o vrea Dumnezeu

Bogdana
17+ Andrei Luca -15.12.2006

POZE

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns silvia4 spune:

Carmencar, felicitari pt printisorul tau!

Silvi, bine ai revenit! Ma bucur ca e bine bebele si sper sa fie baietel asa cum iti doresti! Sunt medici care nu vor sa se pronunte pana nu sunt siguri, asa ca probabil e baietel daca a zis ca pare.

Eu inca sunt euforica de la aflarea vestii ca am fetitza, parca ceva s-a schimbat in mine! E o stare asa placuta!

Silvia 15+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ZoRi spune:

Irina si Bubulina va multumesc pt sfaturi. Sper sa-mi revin cat mai repede. Dr de familie mi-a dat algocalmin pt dureri de cap si daca fac febra (pe care bineinteles ca nu o sa-l iau), desi pe prospect scrie ca se poate in trim II daca e absolut necesar, sirop de patlagina pt tuse si pinosol picaturi in nas la care scrie ca nu se recomanda in timpul sarcinii. Asa ca voi lua deocamdata doar siropul, continui cu ceaiurile si voi lua si oscillococinum.

Felicitari Maria K si Silvia4 pt domnisoare si Carmencar pt baietel.

ZoRi 17+ cu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns zsuzsu spune:

salutare la mamici si burtici
felicitari Maria pt fetita, si celor care mai am- u retin toate numele
ce mult astept sa ajung si eu saptam viitoare din nou la eco sa vad daca e tot baietel sau s-a schimbat in fetita- caeu imi doresc sa se schimbe si deoarece inca nu era 100% amj zis ca mai astept cu caruciorul
si felicitari si celor cu baietei