Rugaciune colectiva pentru a avea un copil (19)
Raspunsuri - Pagina 6
caciantoni spune:
Bine ai venit, Lavinia! Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului sa iti ajute sa ti se indeplineasca aceasta dorinta arzatoare!
"Doamne intoarce-i la bunatate si la rugaciune pe toti vrajmasii mei." (Parintele Gherontie Puiu - Manstirea Caraiman)
caciantoni spune:
Astazi este pomenirea Sfântului Sfintitului Mucenic Grigorie, Iluminatorul Armeniei celei mari.
Acest sfânt s-a nascut catre anul 240, si era persan de neam, fiul lui Anac, rudenie lui Cusaro, împaratul Armeniei, fratele lui Artavan, împaratul persilor. Fiind prins ca crestin de domnitorul Tiridat, a fost supus la multe si neînchipuite chinuri, dar din toate a ramas viu cu ajutorul lui Dumnezeu. Dupa aceea, aflând Tiridat ca sfântul este fiul lui Anac persanul care cu înselaciune omorâse pe tatal sau, i-a legat mâinile si picioarele sfântului si la cetatea Ararat l-a aruncat într-o groapa adânca plina de fiare si de târâtoare în care sfântul a trait 15 ani, fiind hranit în taina de o femeie vaduva. Iar împaratul Tiridat, iesindu-si din minte, îsi musca din carnea trupului sau si pastea cu porcii prin munti. Atunci sora sa, Cusaroducta, a avut un vis si glas a auzit, ca de nu va iesi Grigorie din groapa, Tiridat nu se va face sanatos. Atunci a fost scos sfântul din groapa si iesind a botezat pe multi.
Iar fiind facut episcop, a zidit multe biserici si a luat parte la sfântul si marele întâi sinod ecumenic în 325, an în care s-a si mutat cu pace catre Domnul.
"Doamne intoarce-i la bunatate si la rugaciune pe toti vrajmasii mei." (Parintele Gherontie Puiu - Manstirea Caraiman)
caciantoni spune:
Despre rugaciune cu Parintele Sofian Boghiu - staretul Manastirii Antim Bucuresti
Despre programul de rugaciune al unui student
In Atena a fost candva o pereche de studenti care a impresionat foarte mult pe contemporanii lor: Grigorie si Vasile, unul numit ''cel Mare'' iar celalalt ''Teologul.'' Acestia erau fericita pereche de studenti care, pe langa studiile lor, aveau si preocuparile Evangheliei. Si urmau doua drumuri acesti studenti, ne spune Sfantul Grigorie, colegul Sfantului Vasilie, un drum era la scoala si altul la biserica.
Asa ar trebui sa impleteasca viata si studentii nostri de azi, intre studii si rugaciune. Nu stim cum isi pot face programul, insa, pe langa hrana trupeasca pe care vrand-nevrand o cautam si ne-o insusim, avem nevoie de hrana sufleteasca, fara de care murim, desi traim, devenim sterpi, impietriti, uscati, nesimtitori, gelosi, mandri s.a.m.d. Dupa dum spune Mantuitorul: ''Cautati mai intai Imparatia lui Dumnezeu si dreptatea Lui si toate celelalte se vor adauga voua.''
Viata aceasta duhovniceasca de rugaciune este o legatura cu Izvorul sfinteniei, al vietii si al intelepciunii si ea ne ajuta sa si invatam bine, sa sfasiem intunecimile de pe mintea si inima noastra care ne fac nesimtitori la cuvintele lui Dumnezeu. Prin rugaciune aceste valuri se indeparteaza, iar daca punem accentul pe apropierea de Dumnezeu, toate celelalte vin aproape de la sine, firesc. Sa nu fie goluri in viata noastra, rugaciuni numai cate o zi sau cate o clipa si restul timpului petrecut cu celelalte preocupari, ci fiecare zi cu toate ascultarile ei scolaresti si sociale sa fie marcata de rugaciune. Fara aceasta alternanta viata noastra schioapata si se imbolnaveste.
Calea de urmat in viata: casatorie sau calugarie?
Casatoria este calea normala a vietii. De la inceputurile lumii a fost o pereche de oameni, stramosii nostri Adam si Eva. Ei au avut aceasta porunca de la Dumnezeu sa creasca si sa se inmulteasca fiind randuita astfel familia ca temelie a neamului omenesc si ca izvor al vietii. Prin casatorie omul, barbat si femeie, devine creator inmultind neamul omenesc. E o chemare generala pentru acest mod de viata.
Calugaria este sfat evanghelic si vine la calugarie numai cine are chemare, cine este indemnat din miezul fiintei lui. De aceea e mare deosebire intre un mod si altul de viata, calugarul are o misiune iar familia alta. Viata calugareasca am putea spune, pune accentul pe lumina cand apune soarele; viata familiei are mai mult in vedere latura sociala, adeseori cu grijile si problemele ei priveste mai mult in jos sau pe orizontala, nu are timp sa se uite si in sus.
Cel care vine la manastire mai ales pentru acest tel special, legatura cu Dumnezeu, poate interveni spre a atrage atentia si a lumina mintea si credinta oamenilor spunandu-le ca mai este un rest de viata, nesfarsit insa, si dincolo de viata de aici, sa gandeasca deci dincolo de mormant. Deseori agonisind zi si noapte pentru painea si adapostul de toate zilele uitam ca vom muri intr'o buna zi si ca vom da seama si de orice cuvant desert rostit in viata, ne spune Insusi Mantuitorul. Calugarul si preotul care se casatoreste au datoria de a lumina intunericul din viata noastra de toate zilele.
Ce este rugaciunea fara cuvinte? Dar rugaciunea ca focul de care vorbeste Sf. Ioan Cassian?
Rugaciunea aceasta este rugaciunea inimii, cand se roaga nu numai mintea sau gura ci si inima si se roaga fara cuvinte, ziua si noaptea, cand harul lui Dumnezeu lucreaza asupra noastra in asa masura incat tot launtrul nostru arde ca un foc asemanator sfintei lumini de la Ierusalim sau cu flacara rugului aprins din Sinai. Aceasta lumina nu mistuie materia, ca si focul inimii. El arde si lumineaza asa cum lumineaza Dumnezeu mintea noastra si inima noastra cand dorim ceva dumnezeiesc.
Rugaciunea poate suplini impartasania?
Nu, impartasania are rolul ei si rugaciunea rostul de chemare a acestei mari Taine, Sfantul Trup si Sange al Domnului Iisus. Sfanta Maria Egipteanca, prin rugaciune, fara impartasanie, dupa 47 de ani de sihastrie, in pustiul Iordanului ajunsese ca in rugaciune sa se inalte de la pamant si totusi a avut nevoie de impartasanie. Sfantul Zosima care a gasit-o in pustie si i-a adus Sfintele Taine, a pus pecetea pe inalta ei treapta de rugaciune. Dorinta ei cea mare a fost sa-i aduca Sfanta Impartasanie, ca plinire si desavarsire a rugaciunii.
Atentia la rugaciune
Cand ne rugam cu glas tare, acatiste, canoane, psalmi sau orice alta rugaciune, chiar si rugaciunea lui Iisus, adeseori mintea colinda pe alte coclauri. De aceea este bine sa fim mai concentrati sa facem un efort. Daca nu reusim dintr'o data, putem repeta rugaciunea si sa ne caim pentru aceasta ratacire a mintii si sa-L rugam pe Dumnezeu sa ne ajute pentru a ne aduna mintea in noi insine. Biserica are rugaciuni deosebit de frumoase, dar pentru a avea un folos sporit din ele trebuie sa avem mintea concentrata asupra fiecarui cuvant al lor.
Dar pentru ca mintea rataceste, dupa ce ne rugam suntem aceiasi oameni cum eram si inainte de a ne ruga, nu se intampla nimic inlauntrul nostru. Ma uit in biserica la noi, se fac rugaciuni, Sf. Liturghie - care e cea mai mare rugaciune a Bisericii, se tine un cuvant despre rugaciune sau despre altceva, insa dupa ce a incetat slujba se face harmalaie in biserica. Dovada ca n'a ramas aproape nimic in mintea si inima celor care au ascultat, e ca fiecare vorbeste cu totul altceva decat cuvantul sau rugaciunea spusa.
De aceea e nevoie in rugaciunile noastre spuse cu glas tare sau in taina sa fim concentrati la fiecare cuvant, iar daca nu reusim, sa o repetam de cate ori e nevoie. Despre rugaciunea spusa fara de atentie spune Mantuitorul: ''Ma cinstiti numai cu buzele iar cu inima fiind departe de Mine.'' Scopul rugaciunii, si al rugaciunii lui Iisus in special, este sa ne conduca spre centrul fiintei noastre, spre locul unde Dumnezeu e ascuns in noi.
Domnul Hristos ne spune ca Imparatia lui Dumnezeu e inlauntrul nostru, la fel si Sfantul Pavel: ''Voi sunteti temple ale Duhului Sfant'' (I Cor. 3, 16). Aici chemam pe Dumnezeu, pe Maica Domnului si pe ceilalti sfinti invocati in rugaciune si fara aceasta atentie rugaciunile noastre nu se intorc catre noi ci raman plutind in vazduh, nu ne folosim de ele. E ca si cum ne-am uita intr'o vitrina incarcata cu toate bunatatile, dar intre noi si ele ramane un geam si nu putem pune mana pe ele. Asa si rugaciunile noastre, sunt despartite de noi prin neatentie, ca printr'un obstacol.
Ce este de facut cand un duhovnic indeamna catre un crestinism social din care este exclusa rugaciunea mintii si latura lui mistica?
Cred ca nu este o viata crestina acea care nu e si mistica in acelasi timp, adica tainica si legata de Dumnezeu. Un crestin adevarat este cel care se impartaseste de Tainele Bisericii, care isi sfinteste viata sa launtrica ''Intra in camara ta si roaga-te Tatalui tau, Care este in ascuns'' (Matei 6, 6). Cum poti sa traiesti si sa te rogi fara sa te gandesti la Acest Tata Ceresc, ca e ascuns undeva si vede starea ta sufleteasca, launtrica?
Cum poti fi lumesc, pamantesc, lipsit de energia sufletului, care daca nu este in noi, aceasta materie foarte perfectionata - trupul - ajunge de nimic, se topeste si-l mananca jivinele? In fiecare dintre noi este un centru tainic prin care sa se indrepte toate relatiile noastre cu aproapele: dragostea, bunatatea, mila, smerenia, bunacuviinta. Toate sunt legate de centrul mistic al fiintei noastre, in care locuieste Dumnezeu prin harul Duhului Sfant.
Si paganii aveau o viata sociala, indreptata insa pe latura orizontala. Mantuitorul ne spune sa cautam ''mai intai Imparatia lui Dumnezeu si dreptatea Lui.'' (Mt. 6, 33). Asa incat nu cred ca este o piedica in viata sociala daca in acelasi timp ai un izvor nesecat de viata prezenta lui Dumnezeu in tine insut
Cum asculta Dumnezeu rugaciunea celor care nu s'au spovedit de ani de zile si care traiesc in pacate mari?
Daca se roaga ca vamesul din Evanghelie, cu umilinta, cu durerea inimii, cerandu-si iertare pentru ticalosiile de pana atunci, Dumnezeu il asculta. Pentru pacatosi S'a intrupat Dumnezeu in istorie. Talharul de pe cruce a spus cateva cuvinte numai si a fost iertat. Despre el spune Fericitul Augustin acest cuvant ''Fericit talhar, toata viata a furat si la urma a furat Raiul.'' Dumnezeu asculta rugaciunea facuta cu cainta, cu regret fata de tot ceea ce a fost rau in viata lui pana atunci, pana in clipa in care s'a gandit ca este Dumnezeu si are si raspundere in viata aceasta pamanteasca
Ispitele in viata duhovniceasca
Exista ispite de-a stanga si de-a dreapta; primele sunt foarte cunoscute: betia, lenevia, desfraul, furtul, razbunarea, mania si altele sunt ispite de-a stanga. Cele din urma, de-a dreapta, sunt exagerari nesanatoase ale faptelor bune. Postul este randuit de Biserica spre a ne folosi in curatia noastra launtrica si trupeasca. Dar el trebuie sa fie nu numai trupesc, ci si sufletesc. Unii pun accent numai pe postul trupesc in as#322;a masura incat tin posturi lungi si seci.
Chiar azi am auzit un lucru foarte interesant: spunea cineva ca a intalnit un grup de persoane care nu mancau branza pentru ca se face cu cheag si de aceea se amesteca si putin sange in branza. Aceasta este o exagerare. Nicaieri in viata duhovniceasca a Sfintilor Parinti nu e o analiza asa de stricta si de falsa in acelasi timp. Deci postul daca nu e facut cu dreapta socoteala ca sa fie cu adevarat de folos, neunit cu bunatatea inimii, cu paza gurii, cu ferirea de a osandi pe altul - lucru foarte vinovat inaintea lui Dumnezeu - nu foloseste, ba chiar vatama. Poti sa te usuci si sa mori de foame dar daca ai rautate impotriva aproapelui tau si-l vorbesti de rau cand el nu e da fata, zadarnic iti este postul. Asemenea fapte facute cu gand bun au rolul de a ne sfinti viata, dar cand sunt exagerate devin caderi de-a dreapta. Gresesti calea prin fapte bune.
De aceea este bine sa cerem de la Dumnezeu intelepciune ca sa ne lumineze calea, sa mergem pe calea aceasta imparateasca, via aurea (calea de aur), spre a nu gresi. Postul sa fie cu intelepciune facut, infranarea sa fie cu adevarat abstinenta, paza simturilor sa fie sincera, la fel si cainta, rugaciunile cat de multe sa fie atente si cu smerenie facute. Atunci toate vor merge bine
Este bine ca un grup de credinciosi, de prieteni sa faca rugaciunile de seara, de dimineata ori alte rugaciuni impreuna fiind?
Rugaciunea facuta in grup este foarte bine primita de Dumnezeu. In momentul in care Sfantul Petru era inchis, undeva intr'o casa crestinii erau adunati si se rugau pentru el. Toti aveau acelasi dor, aceeasi nazuinta, aceasi rugaciune ca Sfantul Petru sa fie scapat de la moarte, fiindca a doua zi trebuia sa fie executat in vazul ierusalimitenilor. Fiindca s'au rugat toti cu acelasi dor, Dumnezeu i-a ascultat. Asa incat, cand se roaga mai multi laolalta, cum se roaga de pilda pe la internate sau camine - unul citeste si ceilalti asculta -, este frumos si bine dar cu o conditie necesara: sa fie toti atenti la cuvintele rugaciunii. Rugaciunea particulara e mai buna, mi se pare mie, pentru ca, atunci cand ma ratacesc cu mintea, cu luarea aminte, ma pot intoarce, o repet si ma caiesc si zabovesc asupra unei vorbe sau parti din rugaciune. Cand sunt mai multi nu pot sa-i opresc pe toti si sa reiau rugaciunea de unde m'am ratacit eu cu mintea. In astfel de cazuri e mai buna rugaciunea particulara
Ce trebuie sa facem atunci cand, in timpul rugaciunilor de seara si de dimineata, suntem obositi sau nu avem disponibilitate sufleteasca?
Daca putem face efortul de a continua rugaciunea atunci cand suntem obositi, sa o continuam. Dar daca nu, Dumnezeu stie starea reala si sincera a vietii noastre. De suntem obositi cu adevarat si mintea ne e rispita sa spunem macar o rugaciune, doua facand si cateva matanii si ne putem odihni. Daca reusim sa ne trezim in timpul noptii, sa continuam aceasta rugaciune. Randuiala pentru rugaciune este sa se faca in mod constient, sa fii atent la ceea ce spui inaintea lui Dumnezeu Care este prezenta continua, ne stie si ne vede in orice clipa. La fel sa fim si noi, prezenti si atenti cand vorbim cu El.
Cum sa intelegem expresia ''singura grabnic ajutatoare'' adresata in rugaciune Maicii Domnului?
Maica Domnului este Maica Mantuitorului Hristos. O mama totdeauna este foarte sensibila fata de copilul sau. Orice i se intampla, e repede miscata. Daca este intr'o cumpana greu fiul ei, ori de s'a purtat mai rau pana atunci, ea degraba se ingrijoreaza si nu stie cum sa-l ajute mai repede sa scape din acel impas. Mama pamanteasca.
Am intalnit din acestea foarte multe in viata mea de preot. Mama Mantuitorului Hristos este o mare exceptie. Fiind Iisus pe cruce a spus catre Maica Domnului: ''Femeie, iata fiul tau'' si ucenicului si Apostolului Ioan: ''Iata mama ta!'' Prin aceasta incredintare de catre Mantuitorul in cel mai greu moment al Sau, cand era rastignit, Fecioara Maria devine maica noastra a pamantenilor. Ea si Sfantul Ioan Botezatorul sunt mari mijlocitori inaintea lui Dumnezeu, acesti doi martori ai Mantuitorului avand multa trecere inaintea Lui. Cand ne adresam catre Maica Domnului neavand curajul sa vorbim cu Domnul Hristos din cauza faptelor noastre de rusine, ea mijloceste pentru noi: ''Doamne, Tu care Te-am purtat pe bratele mele, Care Te-am crescut in viata Ta pamanteasca, ajuta-ma in rugaciunea mea si ajuta-l pe acesta care se roaga mie!'' In acatistul Acoperamantului Maicii Domnului este acest loc intr'un icos de acolo unde Maica Domnului se roaga Mantuitorului spunand: ''Imparate ceresc, primeste pe tot omul ce se roaga Tie si cheama numele meu intru ajutor ...''
Cu adevarat rugaciunea Maicii e primita de Fiul sau, caci El e Dumnezeu, plin de dragoste. Sa va spun o mica istorioara, din inchisoare: Cuiva care a fost inchis si a stat douazeci de ani in temnita, unui tanar, imbatranit acolo intr'o ancheta extraordinar de grea i s'a terminat rabdarea. Si-a pus in gand sa gaseasca un mijloc prin care sa-si curme viata. Dar cugetand el acestea si-a adus aminte ca, afara cand era, bunica ii spunea sa se roage Maicii Domnului pe vreme de necaz mare. Spunea el: ''Catre Mantuitorul n'aveam curaj sa ma rog, din cauza greselilor mele, dar catre Maica Domnului care a fost si ea pamanteana ca si noi m'am rugat.'' Scurt, o rugaciune la disperare: ''Maica a Domnului, nu mai pot suporta durerile si presiunile care mi se fac aici. Ajuta-ma!'' Se ruga in celula si peste cateva clipe vede intrand, prin usa inalta a incaperii, o faptura in alb cu un prunc in brate: ''M'ai chemat am sa te ajut. Fii in pace'' si a plecat mai departe. Dupa aceea pe tanar l-au chemat la ancheta si l-au mutat in alt loc, insa toata perioada de inchisoare pe care-a mai facut-o a fost o viata foarte linistita in sufletul lui desi suferintele din afara erau destul de grele. Maica Domnului l-a ajutat imediat dupa rugaciunea sa. Aceasta intamplare o stiu de la cel care a patit-o, el mi-a spus-o. Si in inchisoare ne se minte, spune fiecare ce are curat in inima lui
Asa poate fi Maica Domnului grabnic ajutatoare. Insa rugaciunea sa fie cu tot dorul, cu toata fiinta, cu toata puterea si increderea, la disperare facuta. Uneori rugaciunea se implineste atunci, nu trebuie timp si rugaciuni prea lungi. E nevoie de rugaciuni lungi ca sa ne potolim si sa ne adunam noi, sa ne putem concentra catre Dumnezeu. Dar in momentele acestea grele, pe loc, atunci, ti se raspunde.
"Doamne intoarce-i la bunatate si la rugaciune pe toti vrajmasii mei." (Parintele Gherontie Puiu - Manstirea Caraiman)
magdita spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Alexa_ Azi am aflat ca si a doua mea sarcina s-a oprit din evolutie la aceeasi varsta 8 saptamani ca si prima oara. Nici nu mai am puterea sa intreb "De ce?" Nu o sa mai intru pe aici Sa va ajute Dumnezeu macar pe voi ca pe mine nu m-a ajutat |
Doamne, Alexa, nici nu stiu ce sa spun, decat ca imi pare nespus de rau .
Cu siguranta se va intampla minunea !!!
aspiranta din aprilie 2004
Doamne ajuta tuturor
In asteptarea ingerasului
"Am invatat ca indiferent cat de mult suferi,
Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta."
"Avem timp" - Octavian Paler
www.flickr.com/photos/12786534@N04/" target="_blank">
noce spune:
Dragele mele,
Bine v-am regasit! Am fost plecata cateva zile si mi-ati lipsit mult, iar de ieri citesc cu drag tot ce ati scris.
Aditi, iti multimim mult pentru speranta si incurajarea pe care ne-o dai cu povestea ta. Sa-ti traiasca baietelul si sa fie sanatos tun! In ceea ce priveste tratamentul homeopat, te-as ruga sa-mi dai mai multe detalii. Iei produse naturiste de la plafar sau de la farmacie sau sunt unele realizate de un medic naturist?
Ingeras, te imbratisez cu drag. M-ai intrebat ce tratament iau. Iata : antibiotic 3 tipuri, 24 de zile(nolicin #8211; 7 zile, zinnat #8211; 7 zile si augmentin #8211; 10 zile). Pe langa antibiotic, mai iau : ceaiuri diuretice si apa plata #8211; 3-4 litri pe zi, uricol pliculete #8211; 3-4 pe zi, diuretin pastile si rowatinex #8211; 3-4 pe zi. Asta a fost in prima saptamana de tratament. De ieri am mai luat uriclar #8211; cate 2 pastilute de 3 ori pe zi si cistiflux #8211; 2 pliculete pe zi (astea sunt cele mai scumpe #8211; aproape 4 lei/ plicul). Am mai facut bai calde cu sare de baie si bai de sezut cu coada calului. Daca poti sa imi recomanzi un medic homeopat care te-a tratat pe tine, as incerca si eu. In momentul asta as vrea sa scap cat mai repede de medicamente si ma rog ca la finalul tratamentului sa fiu sanatoasa si sa nu mai ajung la doctori.
Livsy, multumim din sufletele pentru rugaciunea mamei tale la Sf. Nectarie in Grecia. Ne-ati facut un mare bine, pentru ca avem mare nevoie de ajutorul Sfantului. Si eu incerc sa ajung macar o data pe saptamana la Radu Voda sa ma rog si imi pun mare speranta in ajutorul Lui. Sper din tot sufletul ca fapta buna sa-ti fie rasplatita si rugaciunea mamei tale sa-ti ajute mult.
Duminica am trait o mare bucurie la o manastire la care imi doream sa ajung demult cand in timpul slujbei am auzit citit pomelnicul nostru. Am simtit ca rugaciunea noastra se ridica la cer.
Valeria, sa te ajute Maicuta Domnului sa duci sarcina cu bine la termen si sa nasti doi copii sanatosi.
Ingeras, Ainigriv, faceti foarte bine ca va rasculati impotriva avorturilor. Si mie imi vine sa urlu cand vad cu cata usurinta renunta femeile la darul primit de la Dumnezeu. Intr-un timp renuntasem sa mai merg la cabinetul gineco pt ca nu suportam sa vad cum vin femeile la avort ca la injectie. Ultima oara i-am spus uneia destul de diplomat ca greseste, iar ea nici nu era sigura ca « a trebuit » sa avorteze, dar se gandea ca n-ar avea timp de copil. Cat sa mai ierte si Dumnezeu? Vorba Parintelui Arsenie : «Oamenii se roaga lui Dumnezeu sa-i scape de necazuri, iar Dumnezeu se roaga de oameni sa paraseasca pacatul. Acum, care de care sa asculte mai intai ? Dumnezeu de oameni sau oamenii de Dumnezeu ?! »
http://tt.lilypie.com/ttblp3.png
noce spune:
Stie cineva la cate zile dupa ce luam antibiotic putem sa incercam sa facem copii?
Stiu ca medicii recomanda cam 2 saptamani. Dar as vrea sa stiu exact daca iau antibiotice in prima saptamana de cm, pot sa incerc sa raman insarcinata in aceeasi luna, in perioada fertila, adica la aprox 7-8 zile dupa ultimul antibiotic inghitit.
Ideea e ca eu ar trebui sa refac analizele la 2 saptamani dupa ce termin tratamentul si sa aflu rezultatele dupa alte 3-4 zile, ceea ce inseamna dupa perioada fertila din luna octombrie, iar eu as vrea sa mai incerc o data inainte de post. Pentru ca in noiembrie-decembrie as vrea sa tinem postul cum se cuvine, eventual daca nu raman, mai fac atunci tratamente. Mi-e greu sa ma gandesc ca tot anul 2008 am vrut sa raman gravi si am tinut-o numai in tratamente. Mi-e groaza de fapt sa intru iar in luna ianuarie si sa tin minte data de 8 ianuarie, ca data ultimei menstruatii, la fel ca anul acesta.
As vrea sa imi pun toate sperantele in Dumnezeu si in Maicuta Domnului si s-o las mai moale cu doctorii (mai ales ca nu ma doare nimic) si sa ma rog ca bb sa nu fie afectat de tratamentele suferite de mine in trecutul apropiat sau de alte infectii nedescoprite sau netratate.
http://tt.lilypie.com/ttblp3.png
ingeras70 spune:
bine ai revenit,noce!Eu nu am facut tratament la homeopat,ci doar acupunctura,laser si ultrasunete.Se poate si ozonoterapie.(sper ca nu te-am speriat cu atitea..)Iti multumesc pentru rugaciunile tale.Avem nevoie de rugaciune ca de aer.
mult succes cu tratamentul.Aoleo,dar e tare.Ai grija sa iti dai seama de sursa infectiilor, ca sa nu mai apara.Te admir ca te-ai luat la trinta cu bolile,esti responsabila si iti doresti mult un puisor in viata voastra.Domnul sa iti ajute!
ingeras70 spune:
bebe,dupa antibiotice ,la o perioada.Hai sa lasam calculele,cind imi vine cm,ce se intimpla.Stai un pic relaxata si o sa vezi,vine bebe sanatos.Abia astept sa anunti ca ai bebe si sa povestesti despre eco,etc,sa nasti,sa va bucurati.Vreti fetita sau baietel mai mult? Cred ca o sa raspunzi ce vrea Dumnezeu,numai sanatos sa fie.
noce spune:
de fapt ar fi chiar 2 sapt intre ultimul antibiotic si ziua de maxima fertilitate cu 4 zile de antibiotic pe ciclu.
parca nu suna asa grav. am citit ca au fost fete care au facut injectii cu gentamicina (care e antibiotic) pe ciclu ca sa ramana.
http://tt.lilypie.com/ttblp3.png
ingeras70 spune:
caciantoni,multumiri pentru efortul tau.Sa iti ajute bunul Dumnezeu cu bebelus sanatos.
cine a fost sau mai merge la Man.Radu voda,poate intrebati la intrare in manastire,acolo unde sint icoanele si carticelele,de paraclisul Sfintului Nectarie,o carticica,pe care sa-l scrieti aici.Va multumesc.Deci nu acatistele,ca eu fac rugaciune din ele ci paraclisul.