Stop îndoctrinării religioase în şcoli

Raspunsuri - Pagina 16

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ama1357 spune:

Citat:
citat din mesajul lui sorana

Citat:
citat din mesajul lui ama1357

Citat:
citat din mesajul lui irina.c.

Citat:
citat din mesajul lui ama1357

nu trebuie sa citesc manualul, imi ajunge sa stiu ca nepotica mea catolica este obligata sa invete rugaciuni ortodoxe, pentru ca la ea in scoala sunt prea putini elevi catolici pentru a face o ora de religie pe limba ei, si ca nu poate sa paraseasca ora pentru ca mama ei nu a stiut ca cererea trebuia depusa intr-o anumita perioada a anului...

sunt sigura ca exista parghii legale pe care mama le poate actiona, dar probabil efortul ar fi prea mare.Pacat ca oamenii nu lupta pentru reformarea totala a sistemului, ci umbla cu petice de genul petitiei mentionate la inceputul acestui topic.

Irina, mami de bb Ilinca(26 aprilie '04) si debb Teodora(26 august 2007)

am blog

de ce trebuie sa se lupte sa schimbe ceva ce ii place... din tot sistemul scolarizarii actuale, doar ora de religie este o problema pentru unii!!! de ce trebuie schimbat?

eu una am invatat intr-un sistem care il ridicau in slavi pe unu, dar parintii mei m-au invatat sa citesc si printre randurile cartii de istorie... ca oricat de slavit o fi fost ala, nu reusea sa schimbe forta gravitationala!

Din punctul meu de vedere ar trebui facute mai multe schimbari - nu doar renuntarea la Religie.
Ca de exemplu studierea Teoriei Evolutioniste - o teorie foarte importanta, pe care practic se bazeaza toata biologia.
Asta pentru ca sunt convinsa ca are sanse mai multe Monica sa se faca Biolog decat Preot!!!!
Iar scoala trebuie sa-i asigure cunostintele necesare executarii ulterioare a unei meserii!!!!

Sorana si Monica (5 ani)

nu inteleg de partea cui esti... trebuie sau nu studiata teoria evolutionista? din ceea ce scrii tu se intelege ca nu, dar apoi zici ca are nevoie fetita ta pentru a deveni medic!