Fulguleti de noiembrie - decembrie 2006 (190)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns lizzy spune:

Citat:
citat din mesajul lui kikineata

Ruxandro, nush ce am dar nu am nik important de zis si chef de scris...stii cum e:). Toate bune da-s obosita.
Impropriu spus ca am inceput. Merge doar cu mine cate o oara juma pe zi de acomodare mediu, cunoaste locul, colegii si pe miss. E dragut sa vad ca progreseaza in adaptare iar io parca imi iau inima-n dinti mai abitir sa inceapa. Io o sa astept o perioada de vreo sapt-doua sa relatez de cand o las singurica ca primele 2 sapt sunt irelevante, adik sunt relevante doar dpdv cal timpului...adaptare rapida sau lenta.
Azi a intins manuta si capul la miss sa o pupe si pana sa adoarma tot zicea..miss pupa, miss pupa. Relevant e ca si-i facea pa-pa fff repede cand i-am zis ca plecam.

KIKINEATA mami de SARA MARIA (16 noiembrie 2006)

voi cu "miss", noi cu "frau" (ianis, evident).

marc e cu "mama", adica cu bona. ii zice "mama" si ei. si lui ianis, si lui tati, si tuturor... continua sa le zica "mama". pana si copiilor care mai vin la noi la joaca
dar as putea sa jur ca atunci cand imi zice mie "mama" are un ton muuuult mai dragastos

Marc 1+ si Ianis 3+

Pozele noastre / www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=52587" target="_blank">Nasterea lui Ianis / www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=113084" target="_blank">Nasterea lui Marc

Mananc deci slabesc

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danita spune:

salutare dragelor

citit putin din urma . felicitari graditzosilor de fulguletzi si asteptam povesti tot mai faine de acolo .

legat de tema : noi incercam sa alegem cateva jucarii cu care ne jucam dimineata ( pe celelalte le ignoram ) iar dupa amiaza cautam in sac altele . si prea mult strica .......dar si prea putin :)