Mamici anti-stress de ianuarie-februarie 2009 (45)
Raspunsuri - Pagina 9
cristi_2003 spune:
nu am mai luat paracetamol - ca am baut cateva cani cu ceai de capsuni sau ceva de genu si parca e mai bine
eu sunt cam anti - medicamente
21+ cu Traian Carol
sa fii sanatos pana la 40+ iubi lui mama
http://bd.lilypie.com/z4XWp3.png
andre_ea spune:
Camelia, in parcul Tineretului.
Hai ca am reusit sa schimb saptamana la semnatura. Ma scoate din minti noul profil.
Andreea, mami de Tudor- 10.08.200521+
Delu Prichindelu'
BB2
Vacanta 2008
Bulgaria 2008
Tudor la 3 ani
Iris2002 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui andre_ea 'Neata! Eu mi-s plina de nervi ca nu pot modifica semnatura. Imi zice sa aleg data de nastere a copilului. Am incercat. Tot nu a luat-o. Am incercat sa aleg NU la copii, tot imi da eroare. Anyway, Roxana, maine e ziua cea mare. Dupa-amiaza. Dar cred ca va povestesc abia miercuri dimineata ca acasa calculatorul e dezafectat. Si inca ceva, cred ca merg si eu pe ideea lui Iris. Nu de alta da' ma streseaza teribil sa ma tot intrebe lumea ce e bb. Zau de nu imi e mai bine sa zic "nu stiu". Le inchid gura. Sunt foarte nervoasa sarcina asta, nu stiu de ce. Andreea, mami de Tudor- 10.08.200520+ Delu Prichindelu' BB2 Vacanta 2008 Bulgaria 2008 Tudor la 3 ani |
Andreea, din experienta mea in Romania, cand nu spui e si mai mare stress-ul.... insista, incearca sa ghiceasca, etc... insa daca alegi sa nu spui, nu spui si gata, doar e copilul voastra, ce e rau in a tine secret, ca doar peste patru luni nu va mai fi secret, nu?
Carmen_Marieta spune:
Salutare burticutze,
Ma mai tineti minte?? sunt eu.... dar cu o burta mai mare, odihnita si bronzata...
Citesc din urma si apoi revin, poate am timp sa pun si neste poze...
Poze ..
http://bd.lilypie.com/W4rsp3.png
15+ Maria-Alexandra
Doamne ajuta-ne sa ne creasca mari si sanatosi bb-ii.
andre_ea spune: