FIV 189
Raspunsuri - Pagina 19
lucialu spune:
Lilisor imi dai voie sa completez raspunsul catre Kineta?
Kineta sunt multe boli,efectiv boli,infertilitatea fiind doar o consecinta,una dintre ele a acestora...pe langa endometrioza mai este PCOS-ul care poate duce in timp la diabet si mai este fibromul uterin si mai sunt multe alte boli autoimune,care din pacate ne mutileaza si ca femei nu doar ca mamici...si din pacate la aceste boli acele medicamente miraculoase pe care statul roman se cacaie sa le compenseze,nu gratuizeze...sunt frectie la picior de lemn de obicei pentru ca medicina faci pasi marunti de tot si sunt doar incercari de vindecare...
Si vin sa intreb eu statul roman... acel raspuns dat de el statul si mentionat in campania noastra de pe forum,cum ca infertilitatea nu este o boala...de unde au tras concluzia stimabilii?Nu sunt medici intre politicieni?Nu stiu de existenta acestor boli?Noi nu existam pentru nimeni care ar putea face ceva?
www.flickr.com/photos/14052028@N08/" target="_blank">
nu mor caii cand vor cainii...
lilianaFi spune:
Lucia asa e ai dreptate ,eu mi-am amintit doar de endometrioza cu dipherelynul ei scump...
Moniland in primul rind ma bucur ca analizele au fost gresite si nu ai nici o problema de ficat,m-am gindit la tine mult cind ai scris de agHBs...apoi in alta ordine de idei merg si eu in austria pe 3 noiembrie pt o vizita,dar la prof.Szalay,la Krumpendorf...luna trecuta fiv 2 nereusit...fiv 3 il fac cu analiza globulului polar...bafta multa si tie!
DORIS_71 spune:
lilianaFi si eu fetita dulce, da-mi si mie vre-un nr. de telefon unde pot prenota o vizita la prof. Szalay. Tare ma bate un gand....... Mersi.
toate FIV-oasele.
lilianaFi spune: