Mamici norocoase de ianuarie-februarie 2009 (38)

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Selene_Bunny spune:

flowerbee, nu am concediu medical, pentru ca aveau nevoie de adeverinta de la angajator, eliberata in luna internarii mele, pe care sa scrie clar contul in care se vireaza contributiile de sanatate. Le-am spus ca nu am si nici nu pot face rost prea repede de ea, pentru ca eu sunt pe Cluj, iar angajatorul este in concediu in Grecia. Nici nu stie inca de sarcina. Si chiar daca ar avea cine sa mi-o elibereze (contabilitatea, de exemplu), dureaza cateva zile, pana verifica, pana ajunge.

roxanaz, tratamentul injectabil a fost numai in spital. Acum sunt pe medicamentos. Acasa nici nu are cine sa-mi faca injectiile.

Cu statul in pat, of, tare as vrea sa nu fie permanent, pentru ca nu ne vom descurca cu banii. Iubi nu poate plati de unul singur si chiria (200 de euro pe luna), si facturile, si mancarea, si ce-i va trebui bebelinei (patut, carucior, hainute). E prea mult pentru un singur om. Matusa mea imi trimisese 7 milioane sa ne luam masina de spalat, eu i-am cheltuit pe drumul la Bucuresti si pe analize. Daca afla, ma haleste.

cu Daria Nandini de 21+

Daria: "posedata de bine" (persana)
Nandini: "cea care se bucura de fericire" (hindusa)


Sa stai cuminte in burtica, sa te faci mare, c-apoi cuceresti tu lumea!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Selene_Bunny spune:

Felicit si eu fetele care au aflat ce au!

miere, "Aydan", cu "y"? E fain numele, e de origine celtica, inseamna "foc", nu stiu pronuntia originala la el.

PS. Bebelina mea iar da in mine... Tare scumpa mai e...

cu Daria Nandini de 21+

Daria: "posedata de bine" (persana)
Nandini: "cea care se bucura de fericire" (hindusa)


Sa stai cuminte in burtica, sa te faci mare, c-apoi cuceresti tu lumea!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Leditia spune: