PCOS (9)

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns elenaraluca spune:

Persephona iti multumesc din suflet pt cuvintele tale care m-au impresionat si mi-ai dat putere sa lupt!
Am fost ieri la eco sa vad care e problema ,de ce nu mi-a venit ciclu pana acum,si d-na dr Bajenaru care e o dulceata mi-a explicat ca un folicul sa rupt mai tarziu si automat si ciclu mi-a intarziat,iar sangerarea care eu credeam ca e de la nidare a fost de la ovulatie.Temperatura crescuta era tot de la ovulatie .
In sfarsit ,am mai invatat ceva,de acum in colo voi stii cand trebuie sa !
va pup si sa aud vesti bune!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gudinde spune:

Ioana,

Imi pare rau daca te-ai suparat. Intrebarea mea cu de ce se referea strict la LH si FSH. Este normal sa sti cum stai si cam care e problema.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns psj spune:

ioana, e bine sa repeti analizele astea de fsh si lh in z3, atunci sunt relevante.
despre epilat, penseta ai incercat? in liceu, imi decoloram mustata, dar mi-am dat seama prin clasa 10-a ca sunt caraghioasa, cumva stralucea:)) deci am trecut la penseta. Sper ca nu v-am oripilat cu imaginea.
Ceara sau altceva n-am incercat niciodata, probabil as fi incercat, dar a venit o colega la scoala epilata pe mustata, cred ca folosise ceara prea fierbinte si era foarte iritata.
Dar, ca de obicei, de acord cu gudinde, trebuie scazut testosteronul pentru rezultate evidente si mai ales, NU lama!!
elenaraluca inseamna ca mai sunt sanse luna asta. Daca te consoleaza cu ceva, nu e nicio problema daca n-a fost ovulatie ca la carte(adica z14) desi dr. zic ca ovulatie tarzie, embrion mai putin calitativ. Eu sunt un contraexemplu clar.

CAMPANIA NOASTRA *** www.petitieonline.ro/petitie-p28651051.html" target="_blank">PETITIA NOASTRA - semneaza si tu!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ioana1751 spune:

Gudinde,