Gravidute prin FIV (18)

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Marush spune:

Buna ! Va salut pe toate...am un pic net si nici nu am pozitie de scris!
Sunt in spital de 4 saptamani si ceva, am facut cerclaj insa la 3-4 zile mai am o repriza contractii, si stau pe aici pEnTru perfuzica(nospa scobutil gynipral), o perfuzica si totul e ok.
Bebicii sunt bine, burtica in creastere...doar ca d-na Dr. este f precauta si nu ma lasa sa plec din spital pana nu sunt stabila pe medicatia cu tablete.
M-a dat peste cap triplu test care l-am facut de 2 ori ..a fost o ABRAMBUREALA TOTALA!
Bietest nu am facut, iar la triplutest la Polisano, astia mi-au dat risc crescut de Down 1:56, am repetat dupa 10 zile la Medlife unde s-a corelat aceeasi ecografie (din urma cu 10 zile)cu un nou set de analize recoltat la ei, ..rezultat risc crescut 1:216..pana am aflat rezultatele intrasem in 19 saptamani, nu va spun prin ce am trecut!!!
Amniocenteza nu am facut, ca la gemeni e mai riscant, iar ca sa o fac in alta tara presupunea un risc in plus la transport (eu trebuind sa stau f mult in pat) si oricum timpul nu ne permitea avand in vedere varsta sarcini,..asa ca am hotarat sa mergem mai departe..luni avem morfologie la Herghelegiu, o sa vedem atunci adevarul!
NU AM INCRFEDERE ORICUM IN NICIUN REZULTAT DINTRE CELE DOUA, E DIFERENTA PREA MARE,SI STIAM CA TRIPLUTEST NU SE FACE LA GEMANI INSA RECUNOSC, ATUNCI CAND PRIMESTI UN ASTFEL DE REZULTAT E IMPOSIBIL SA STAI LINISTITA, MACAR PANA TE MOBILIZEZI PSIHIC DIN NOU!

Nu am mai reusit sa citesc din urma ..trebuie sa stau la orizontala mult mai ales acum cu cerclajul!

Va pup pe toate, si sper ca nu v-ati ingrijorat!

15+!
Asa crestem Noi!
http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Mommy&year=2008&month=12&day=11&babycount=2

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Marush spune:

Revin cu noua semnatura !
Va sarut pe toate si va doresc multa sanatate!

20+!

Asa crestem Noi!