*Gravidute de noiembrie-decembrie (50)*
Raspunsuri - Pagina 18
carmendu spune:
ramo- la dr pop e cum am scris. am intrat cu intarziere de o ora. la mine a stat mai mult, cam 45 de min. dar am vazut ca alte paciente stateau cam 20-25 de min. iti da un cd si cu poze si cu filmulete si le poti vede, fara nici o problema.
bebecris - nu-ti face probleme. mergi la un medic si intreaba-l. dar in principiu, daca bebe creste, e bine. inseamna ca el ia de la tine tot ce are nevoie. tu probabil ca o sa ramai cu carente in calciu, fier si alte alea. poate iti faci si niste analize.
19+ 
http://good-times.webshots.com/photo/2221574950103601207ZrfiRU
mamiseli_11 spune:
Carmen ma bucur ca esti bine.
Bebecris poate aveai apa retinuta in tesuturi se de asta arata cantarul tau mai multe Kg. Acum poate ai mai eliminat din apa si ai mai putin. Pt linistea ta sufleteascasuna medicul si vezi ce zice. Stai linistita, parerea mea e ca nu e motiv de ingrijorare inca.
PS Nu sunt medic e doar o parere.
Mihaela
19+
Mihai Cosmin
Gargarita lui mami
Pozele mele
Ramo2007 spune:
Bebecris, cel mai bine suna medicul dac nu poti merge la el, dar nu ced sa fie vreo problema.
Eu spuneam sapt trecuta ca aproape am ajuns la kg care le aveam cand am ramas insarcinata, adica 52, acum am 51,800...deci doar burtica, eu am slabit...dar burtica se vede.
Ramo
16+
Puiutul meu scump
Ramo2007 spune:
Mi se pare cam putin 20-25 de min...are timp sa masoare tot cu atentie?Eu voi face la el eco morfo fetala de trim II...
Ramo
16+
Puiutul meu scump
carmendu spune:
quote:
Originally posted by Ramo2007
Mi se pare cam putin 20-25 de min...are timp sa masoare tot cu atentie?Eu voi face la el eco morfo fetala de trim II...
Ramo16+
are timp sa masoare. problema e ca asistenta scrie cu picioarele si nu intelegi nimic din ce e acolo. singurele lucruri pe care le pot citi sunt "cu aspect normal"!!!!
19+ 
http://good-times.webshots.com/photo/2221574950103601207ZrfiRU
ginye55 spune: