*Gravidute de noiembrie-decembrie (49)*

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns carmendu spune:

see you there.

18+
http://good-times.webshots.com/photo/2221574950103601207ZrfiRU

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ramo2007 spune:

Fetelor, eu va las, e cald rau in casa si se face si mai cald de la laptop.Am pus papa la facut si dau drumul la aer si ma pun in pat la TV.
Va pup, ne auzim maine,numai cu vesti bine!

Ramo 15+

Puiutul meu scump

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mirtha spune:

Diana ma bucur enorm ca a nimerit pe mana unui ginec/unor gineci din categoria "asa da" ! Cunosc si categoria asta - acujm sunt pe mina un ui medic care nu misca in front pina nu se convinge ca nu e realmente totul pierdut , genul acela de ginec caruia si daca i se pare ca mai aude batai ale cordului amina decizia chiuretajului pina cind are convingerea clara ca e cazul sa intervina.
Si daca ei i-au lasat sentimentul ca ginecii au facut si fac in continuare tot ce este posibil e foarte bine atit pentru starea ei de spirit cit si pentru sarcina in sine.
Nu ne mai ramine , asa cum spuneau si fetele , decit sa ii tinem pumnii si sa ii dorim sa fie bine pina la final !
Si daca e sa o parafrazez : "eu simt ca va fi bine" !

Elilov pe la tine cum sta treaba ?

Mirtha 22+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bebecris spune:

fetelor.....m-ati molesit de tot cu vestile...eram oricum de la caldura...deja sunt la a doua cutie de bere fara acool..
CATALINA...SUNTEM LANGA TINE CUI GANDUL SI CU SUFLETUL...floricica fetita o sa fie bine...
carmendu....aspenter iau ca o completare la clexane...pentru problema mea cu coagularea...
stiu ca nu prea se cade: dar as vrea sa merg si eu la circ...si m-ar interesa sas tiu daca a fost cineva la festival...

19+ DAVID ANDREI
http://bd.lilypie.com/4s2Jp3.png

http://community.webshots.com/user/bebecris78

Copilul este o minune dumnezeiasca, dar din dragoste umana!!!!