*Gravidute de noiembrie-decembrie (48)*

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns BraveGirl spune:

Crismargrg- felicitari pt baietel!!!

==========
Corina 16+
My baby
Albumul meu

Mergi la inceput

Maine dimineata fug la Constanta. Ne auzim pe seara, daca resusesc sa intru pe net.
Noapte buna!

==========
Corina 16+
My baby
Albumul meu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Otiliav spune:

Crismargrg, felicitari pentru baietelul sanatos!

Pozele noastre si www.dropshots.com/otiliav" target="_blank">Filmulete Ana nazdravana

Poze BB2 16+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns leeloo5979 spune:

elilov au sunt abonata medicover, prin locul de munca, medicul ginecolog care ma urmareste lucreaza si la medicover si mi-a dat trimitere prin care eu fac morfologia gratis, dar am intrat pe site-ul lor si am gasit Ecografie screening malformativ sarcina trim II la pretul de 320ron, daca te mai intereseaza si altceva, de acolo intra pe site-ul lor la centre medicover si cauta preturi la centrulcare te intereseaza la preturi consultatii si investigatii. daca trebuie sa te programezi pt luna iulie, te sfatuiesc sa suni chiar azi incepand cu ora 8.30 sa ceri la clinica din victoriei morfofetala de trim 2 la dr.Marius Calomfirescu, pentru ca de ieri au inceput programarile pe iulie, si cum e mare aglomeratie la asa ceva ... totul e sa prinzi loc in timp util! Multa bafta!

Leeloo
20 +

http://good-times.webshots.com/photo/2871291450103252327dvtYKs
http://bd.lilypie.com/KW8up3.png

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oceanborn spune:

Neatza fetelor! poftiti la o !
O gramada de vesti bune! eu saptamana asta ar fi trebuit sa merg la eco, dar de ametita ce sunt am uitat sa-mi fac programare saptamana trecuta asa ca voi merge doar saptamana viitoare, cand sper sa vin si eu cu vesti legate de sexul bebelui.