Juniori de iunie-iulie 2003 (6)
Raspunsuri - Pagina 6
madic spune:
La multi ani, Taisia, La multi ani in avans si pentru Razvan si Calin, sa cresteti mari, sanatosi si norocosi !
Maine dimineata mergem si noi la socrii sa ne vedem fata, ca se pare ca va mai sta acolo pana marti, ca bona mea dupa munte s-a dus si la mare si uite-asa a trecut mai bine de-o luna de cand n-am mai vazut-o...
Mi-e dor tare de Mariuca, se vede ca nu-s obisnuita sa stau fara ea, cat de linistita as fi, parca-mi lipseste ceva.
I-am luat si noi cadoul pt ziua ei, am profitat ca putem colinda pe indelete magazinele, si Mariuca tot Barbie Mariposa ne-a spus ca-si doreste (nu stiu ce-or vedea copiii astia la astfel de papusi, ca mie mi se par urate cu spume, dar ne-am conformat) si role mai ca lumea, ca cele pe care le are sunt de incepatori si nu merg asa bine.
De saptamana viitoare sper sa am mai multe de povestit, acum inchei cu o perluta de descretit fruntile:
-Eram la mama si era la noi si unchiul meu, fratele mamei, care ii tot spunea fie-mii ca daca nu-si bea tot laptele, i-l bea el, ca sa creasca el mare, la care Maria ii spune:
- Poti sa il bei, dar tu nu mai cresti, tu te micsorezi, ca esti in varsta .
- O intreb: cine ti-a spus tie asta?
-Zice: mamaie, ea mi-a spus ca oamenii in varsta se micsoreaza, asa...
Mai trece un timp si, cum unchi-miu se pare ca nu si-a invatat lectia, zice iar:
- Hai Mariuca, bea lapticul, ca altfel il beau eu.
- la care Maria zice : poti sa-l bei, dar e-n zadar, tot te micsorezi...
V-am pupat.
Madi
Magdone spune:
Taisia si Calin
si in avans pentru Alexandra si Alex sa cresteti mari si voinici!
super Mariuca, ce scumpa!
am avut si noi petrecerea ieri, nu au fost prea multi copii, dar cei care au fost s-au distrat de minune, aveti poze aici: http://picasaweb.google.com/magda.udrea/5Ani
Magdone, mami de Razvan (19 iulie 2003) si Olivia (31 mai 2008)
_
"Pentru a castiga ceea ce merita sa ai, s-ar putea sa fie nevoie sa renunti la tot ceea ce ai deja."