Cum pot proceda?

Cum pot proceda? | Autor: Oana_G

Link direct la acest mesaj

Va rog, dati-mi un sfat. Nu stiu cui trebuie sa ma adresez pentru a-mi rezolva in termen scurt problema.
Am cumparat un bilet la mare (Albena - Bulgaria) pentru perioada 22 iunie-29 iunie de la o agentie din Galati. Confirmare facuta, plata la fel... Astazi, (cu 5 zile inainte de sejur) am fost sunata si anuntata ca, nu mai am rezervare la hotelul ptr care am platit si ca, agentia din Bulgaria, care e responsabila de aceasta incurcatura imi ofera o alta alternativa: un hotel tot din albena dar situat la 600 m de plaja, sau, la hotel marimar din Obzor. Nici o varianta nu-mi suride deoarece, un hotel e prea departe de plaja si merg cu un copil de 2,5 ani, iar celalalt e undeva intr-o pustietate.
Unde ar trebui sa ma adresez? in minte nu-mi vine decit OPC. Si, plus ca, si eu si sotul ne-am facut cereri de concediu si nu mai putem da inapoi. Iar copilul, ma intreaba in fiecare zi cind plecam la mare.
Multumesc.

Oana

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Cred ca OPC este o solutie buna.

Marius Pernes
www.marius.rdsor.ro / Mai multe...
Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lorellay spune:

Sa ne spui si noua cum se rezolva si ce zice OPC-ul!

Sorana 17+ si Codrin 3 ani
Where there's a will there's a way!
http://community.webshots.com/user/lorellay15

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns eunice78 spune:

Dar, of topic, Marimar nu e in pustietate. Noi am fost anul trecut in Albena, anul acesta mergem in Obzor.Asta asa, ca fapt divers.

Mergi la inceput