Puiuti de Randunici 2008!! (8)

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns amira_roxana spune:

geckonici pe tine nu te-a ocolit mastita! oricum te-ai descurcat admirabil! trebuie sa retinem manevrele! si eu vreau povestioara!

mai doctoresselor (naty, tuchita, gecko)voi la facultate ati invatat si literatura la greu, de aveti toate asa talent la compus???

ROXANA, mami de AMIRA (16.03.2008)
pozici
pozici noi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns amira_roxana spune:

maria eu nu am catalogul dar m-am uitat pe site la quelle si am vaz si lucrusoare mai ieftine de bbi!

ROXANA, mami de AMIRA (16.03.2008)
pozici
pozici noi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns natynic spune:

Roxana, sa stii ca sunt multi medici care scriu bine. Nu stiu daca are legatura cu facultatea; in care...am citit foarte mult, toate! Eu una am fost totdeauna mai buna la scris decat la vorbit (desi studentii imi zic ca explic f frumos, dar mie mi se pare ca ma balbai ingrozitor si nu-s coerenta). In scoala generala am fost olimpica la romana cativa ani iar pe la inceputurile liceului, cand abia venise revolutia, visam sa ma fac jurnalista. Vise! Privind in urma si de-as lua-o de la capat tot afurisita asta de medicina as face-o; iar si iar...
Ms de aprecieri pt bulanele fiicei; adevarul e ca s-au facut de cateva zile colaceii aia apetisanti; poate ca a ambitionat-o Rebecca!
Ma duc sa fac salata de vinete cu muuult usturoi.

Naty
mamica Iuliei Elena (30.01.2008)
DOAMNE,TINE-O SANATOASA PE MINUNEA MEA!
Iulia mea
www.onetruemedia.com/shared?p=524cc5223d57ca1ff422c0&skin_id=601&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">Minunea mea

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns natynic spune:

Geckoooo, hai cu povestea! Mai faci un episod la nevoie, dar da-ne ceva de citit!

Naty
mamica Iuliei Elena (30.01.2008)
DOAMNE,TINE-O SANATOASA PE MINUNEA MEA!
Iulia mea