Nou stil de viatza (185)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ruxij spune:

Salut fetele!

Multumesc pentru incurajari!

Gusta, multa putere, hai ca poate nu e asa grav si pana la urma nici n-o fi astm. Si daca este, sunt multi copii care au si sunt OK. E greu, dar nu e ceva chiar grav Doamne Fereste.

Anca, sper sa fie bine cu sotul tau pana la urma. Cateodata mai sunt perioada grele in casnicie, dar dc. reusesti sa treci peste, dupa cativa ani vezi ca a meritat. Altadata insa nu se mai poate si gata.

Despre jobul meu. Eu sunt profesor junior la o universitate mare. De ce spun universitate mare, pentru ca conteaza. Ca profesor (mai ales junior0 la o astfel de universitate, predatul este ceva absolut secundar, putin important. Nimeni nu se uita prea mult la cum predai, asa ca asta nu ma streseaza (mai ales ca predau fix 3 ore pe saptamana). Cel mai mult se uita la cati bani poti sa aduci departamentului obtinand contracte cu diferite agentii guvernametale. In situatia de acum cand banii se baga la razboi, e f.f. greu de adus bani. Eu trebuie sa aduc cel putin juma' de milion pana in 2010. La sfarsitul lui 2010 o sa trec printr-un proces de evaluare. Aia o sa ma purice, sa vada cati bani am adus, cati doctori au iesit din mana mea, cate lucrari am publicat. Ori lucrari si doctori fara bani nu se poate. Asa ca sunt f.f. stresata sa fac rost de bani si mi se pare ca n-o sa reusesc niciodata. Profesorii juniori au 5 ani la dispozitie, dupa care sunt evaluati. Dc. treci de evaluare, esti avansat in grad si ai jobul pe viata, nu te mai da nimeni afara niciodata indiferent cat de prost esti dupa aia. Dc. nu treci de evaluare, ai la dispozitie un an sa iti cauti alt job. De aici stresul meu. Nu mai am prea mult timp si e greu de concurat pt. bani cu cei mai batrani si cu relatii. Conteaza si aici f. tare relatiile--isi dau si ei banii intre ei ca au incredre, pe mine cine ma cunoaste? Azi la ora 1 am o conferinta telefonica cu o tipa