Mamici de septembrie-octombrie 2008 (8)

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Nerantula spune:

July, mie tocmai sentimentul asta mi se pare un simptom clar de sarcina . Eu zic sa te bucuri de lipsa simptomelor, asa mi-am dorit si eu greturi acum vreo doua saptamani si acum nu stiu ce sa fac sa scap de ele si ma gandesc ce bine imi era fara! Nu toate sarcinile au simptome, sunt multe femei care afla ca-s insarcinate spre trimestrul trei, tu esti o mamica norocoasa fara simptome! Oricum, multe din acestea sunt date de medicamentele pe care le luam (ex. utrogestan da somnolenta si greata, elevitul constipatie) si nu de sarcina propriu-zisa, iar intensitatea lor tine de toleranta organismului.

Asa ca linisteste-te si bucura-te de sarcina ta, ca acum ajungi sa nasti si te intrebi cand a trecut perioada asta frumoasa, ca tu nu ai apucat sa te bucuri de ea!

7+

Liniuta noastra

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oanasm spune:

aa...july sa sti ca nici eu nu am greturi si nici nu am avut! nu am vomat nici macar odata! doar sanii sunt ceva mai umflati si mai sensibili (dar sensibilitatea variaza in 24h...asa am observat la mine), uneori sun constipata..si seara ma cam balonez! aa..si ma trezesc mai greu dimineata!...cam astea ar fi la mine starea de gravida pana in prezent!

Oana
11+
o noua viata

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns JulyMorning spune:

offfffffff.... e o posibilitate... paranoia data de sarcina .
Multumesc fetele, sunteti minunte
Doctorul meu nici nu mai lucreaza la nici un spital de stat asa ca n-ar avea unde sa ma primeasca acum, m-ar trimite la polizu...