vodafone?
Am aplicat pt un job la Vodafone si am primit un telefon de la ei sa ma prezint la interviu. Postul este de collection officer. Intrebarea mea era cam cat se cere in domeniul asta, si cam cum e "viata"? Lucreaza cineva pe la Vodafone, Orange,Zapp...etc, poate sa-mi zica si mie cum e pe aici?
Pozele mele
Ce nu te doboara te face mai puternic
Raspunsuri
Marox spune:
Ha, ce chestie! Eu am lucrat ca si collection officer! Numai ca pe vremea mea se numea MOBIFON si era acum...of, cind a trecut timpul?!... 10 ani deja.
Multa bafta!
jesia spune:
quote:
Originally posted by Marox
Ha, ce chestie! Eu am lucrat ca si collection officer! Numai ca pe vremea mea se numea MOBIFON si era acum...of, cind a trecut timpul?!... 10 ani deja.
Multa bafta!
Marox, mama lui Alex (n. 14.06.03) si a Juliei (n. 29.03.05)
si cum era? cum e munca?
Pozele mele
Ce nu te doboara te face mai puternic
CristinaT spune:
Bafta jesia! ai aplicat la ei pe site?
Poti sa-mi spui si mie daca ti-au spus ceva de interviu?
merci
www.babiesonline.com/babies/o/oana/" target="_blank"> 7 ani si ...
jesia spune:
quote:
Originally posted by CristinaT
Bafta jesia! ai aplicat la ei pe site?
Poti sa-mi spui si mie daca ti-au spus ceva de interviu?
merci
www.babiesonline.com/babies/o/oana/" target="_blank"> 7 ani si ...
Mersi frumos .......sper sa fie de bine (de asta intrebam si eu in stanga si-n dreapta sa vad cu ce se mananca). Nu mi-au zis nimic in plus decat sa ma duc...
Pozele mele
Ce nu te doboara te face mai puternic
Marox spune:
Mie una mi-a placut foarte mult. Insa nu cred ca are vreo legatura munca pe care o faceam acu' 10 ani cu cea care se face acuma in Collections. Eu am inceput sa lucrez in august 97, cu alte cuvinte la de-abia 4 luni de la infiintare. Cei care erau acolo de la inceput ni se pareau veterani!!! Eram in cladirea din Nerva Traian, Collections-ul era la etajul 7, parca, customer service-ul mai sus si sus de tot era big boss-ul, Al Tolstoy (din familia scriitorului cu acelasi nume).
Am avut 3 saptamini de training la inceput, iar cind am ajuns in departament impreuna cu alti 4 colegi am descoperit ca mai erau inca 3 angajati. Tot Collections-ul avea 7 officers! Cind am plecat, la sfirsitul lui 98, se ajunsese pe la 50 si o buna prietena, cu care am pastrat legatura mi-a zis ca acuma sint vreo 100 (sau chiar mai multi si n-am retinut eu?!!).
Munca era simpla. Cu timpul au fost formate 3 grupuri: unul pentru incoming calls - stai cu castile pe urechi si raspunzi la intrebari - de ce sint pe hot line, cit trebuie sa platesc, e o greseala, etc. A doilea grup - outcoming calls (asa se zice sau m-am prostit cu totul ?!!) - ei initiau apelurile - domnu' cutare, vedeti ca va taiem telefonu' daca nu platiti. A treilea grup era cu deconectarea - Team leader-ii iti dadeau liste cu "customeri" care nu platisera nici dupa a 2-a amenintare si care trebuiau radiati direct, fara discutii.
Mie mi-a placut mult atmosfera de la inceput, cind stiam pe majoritatea, din toate departamentele. Era totul atit de nou, facturile erau total aiurea cu TVA-ul negativ, la un moment dat nimerise pe hot line nu mai stiu ce ministru, veneam si duminicile sa controlam facturile cind era zi de "bill", rideam de poantele customerilor, ni se aducea mincarea pe birou, sefii erau super cool, eram invitati la petrecerile expatilor...pe scurt, pastrez o super amintire.
Am plcat din Connex pentru ca m-am casatorit, poate ca daca as fi stat nu stiu citi ani cu castile alea pe urechi (desi nu le-am avut deloc pe ca eram la deconectare si cerusem receptor) mi s-ar fi acrit. Iar atmosfera, avind in vedere ca 99% din cei de la inceput au plecat si cresterea exponentiala a angajatilor, nu mai era aceeasi.
Oricum, multa bafta si sa ne tii la curent!
andira spune:
Daca Marox ti-a spus cum era pana in '98, eu iti pot spune cum a fost din '99 pana in 2003 (Marox ).
Am fost si eu Collection Officer, am invatat o gramada, dar sincer la sfarsit nu stiam cum sa fug mai repede de acolo.
La inceput atmosfera a fost super, colegii au fost intotdeauna extraordinari, insa promovarile, indoctrinarea, spalarea de creieri de care am avut parte acolo mi-au lasat un gust mai mult decat amar. Promovarile se faceau foarte rar pentru persoanele care si meritau, nimeni nu indraznea sa comenteze nimic, iar asa demotivata cum eram cand am plecat de acolo sper sa nu mai fiu niciodata. Chiar nu mai stiu cum e acolo, dar pastrand legatura cu fosti colegi, lucrurile nu s-au schimbat in bine.
Mentiune: e posibil ca in alte dept lucrurile sa fi stat putin diferit, eu vorbesc din perspectiva uneia care a stat 4 ani in Customer Operations.
Oricum, succes!
andira spune:
Daca chiar te intereseaza pozitia, da-mi PM, iti spun exact cu ce se mananca job-ul asta.