praline belgiene (22)

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns carmita_baby spune:

Anunt de importanta maxima : sambata asta am stabilit cu Nina, Daniela, Ana, Vio sa o punem de un karaoke, mai sunt amatori?
Miha cred ca trec azi pe la tine sa imi iau camera, ca tot o sa am drum incolo pe la ce ora te gasesc acasa?

Mello motanelul iubit

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mihaela1171 spune:

Nora ma bucur mult pentru tine, felicitari si...vezi ca faptele bune sunt rasplatite? Ce mai face Crisa?

Carmita eu subscriu la kara, cu frate, cumnatica, sot, (amant ) copil si.....alte rubedenii daca mai apar. Dar tot asa pe la 10 seara, nu? Crezi ca ar trebui sa rezervam masa?

Pupici tuturor si .....HAI LA DANS !!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ardeiash spune:

MIha : noi suntem de-ale casei acolo.. mereu se gaseste o masa pentru noi... insa daca cineva merge pe la 9 are sanse s-o ocupe pe cea de langaring.. daca nu..

s-auzim numai de bine! si

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miri_mik spune:

mah, dau si io rar p-aici, si cand dau... ce-mi vad ochii: lucica nu, carmen nu... pai asa ne fuse intelegerea? se dezice toata lumea? ma bosumflurau de-a totului:(

la mine saptamana asta se numeste tortura psihica: sunt cu amandoi acasa, in casa, pt afurisita de vacanta de carnevale, prin urmare functionez pe avarii. dar nah, pana una alta, sa dau detalii:

pe 16 va astept in cursul diminetii pana in amiaza cu cafea si praji din fata de la timmermans. in functie de dispozitie -de cheful vostru depinde, luam pizza pt amiaza. NU ADUCETI NIMIK!! si subliniez si scriu cu roshu! doar pe voi, in numar maaaaaaaaaaare!

pupici, si sa speram ca rezist pana atunci:)))

miri_milka_mik mamik de bruno alexis si bebe sacha dimitris
Povestea pseudo-nasterii
Povestea nasterii

http://b2.lilypie.com/DjTMp2.png
http://b1.lilypie.com/0ymBp1.png

Mergi la inceput

nashpa.. incerc sa tin si eu o cura!