Inseminare artificiala

Inseminare artificiala | Autor: Victoria

Link direct la acest mesaj

Dragele mele,

Iata ca se pare ca mi-a venit si mie randul la inseminare, dr. mi-a propus sa incercam. Eu nu am mai facut, va rog mult sa-mi spuneti cum e, cam cat costa, tot ce stiti... Si, mai ales, cine a reusit!!!!!

Va multumesc anticipat,

V.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Jasmine spune:

Of,of,mai,mai....
Constat ca din ce in ce mai multe fete sunt sfatuite de medici sa recurga la inseminare artificiala sau FIV....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns meme spune: