FIV in Ungaria 30

Raspunsuri - Pagina 16

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Elmasi spune:

crisis81merci mult, am gasit nr.de tel. si tariful.
in cursul zilei de azi am sa o sun sa vb. cu ea si sper sa fie acolo si cand merg eu, pe 26 martie. pretul mi se pare rezonabil, tinad cont ca daca iau pe cineva cu mine din rom. ma costa mai mult: mancare, sucuri, cafele, etc.
eu engleza o vb.destul de bine (zic eu), dar daca sunt termeni medicali nu stiu ce sa zic.
oricum mi-am notat nr.de tel. a d-nei Ani si am sa ma consult su cu sotu sa vedem ce vom face.
ioana p76 sper ca aceasta data sa-mi poarte noroc.
nu am mai citit in urma: ai reusit?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ioana_p76 spune:

Elmasi, am doua fiv-uri nereusite, pt mine n-a fost cu noroc..

Iti doresc insa ca 26 martie pt tine sa fie intr-un ceas bun si sa ai mult noroc!
Ref la vb in engleza cu medicul, nu-ti imagina ca este prea complicat, chiar si termenii medicali pe care crezi ca nu-i stii, ai sa-i intelegi f. bine si nici nu sunt multi(ovocite, foliculi, endometru, spermograma, punctie, embrioni, astia ar fi termenii mai medicali pe care-i vei auzi, ca nu sta sa explice in detalii sau cu termeni prea complicati procedurile pe care le face)

Andicu am vazut pozele.Filip e din ce in ce mai frumos si seamana tot mai mult cu tine!
Cred ca o sa fie foarte incantat cand o sa-i faci un fratior sau o surioara! Si sper sa fie de ajuns doar un singur fiv pt amandoi

Ioana
animalutele mele iubite

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andicu spune:

Ioana, ! eu te astept sa ne plimbam cu carucioarele prin parc, cu Cornelia si Cris!

Andicu mami deFilip Gabriel (27 iunie 2007)
Filip de Sarbatori
Filip la 6 luni
Cum crestem noi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crisis81 spune: