meditatiile ma omoara !!!!!
Raspunsuri - Pagina 10
![](images/user_woman.png)
anella spune:
quote:
Originally posted by sunshine
XIO, ai dreptate cand spui chestia asta:
"Pt. a intelege ceva e nevoie de :
-atentie in timpul orei
-muncit acasa.cati copii mai stau acasa sa se chinuie sa faca exercitii si sa inteleaga?"
Problema insa e ca aici si profesorii au o mare parte de vina. La fiecare materie ar trebui sa existe un minim care profesorul sa-l pretinda elevilor si fara de care acestia sa nu poate promova anul. Dar multi lasa sa treaca timpul, notele mai merg si pe un mers la magazin dupa niste cornuri pt. profesor sau mai stiu eu ce activitati care n-au nicio legatura cu materia respectiva si uite asa se trezesc elevii in ultimul an ca habar n-au ce s-a facut la o anumita materie si au nevoie de meditatii. Toata lumea e multumita: profesorii sunt multumiti ca au elevi la meditatii, elevii sunt multumiti ca au ajuns in ultimul an si cumva, cumva tot scapa si de Bac, parintii sunt multumiti ca traiesc cu impresia ca daca isi mediteaza copiii automat acestia sunt cei mai buni si nimeni nu-i ca ei.
Profesorul poate motiva in multe feluri elevii sa lucreze acasa, mai de voie, mai de nevoie. Doar ca pt. asta si parintii trebuie sa inteleaga ca in loc sa se arunce la meditatii, mai bine i-ar trage pe profi de maneca sa-si faca treaba pt. care sunt platiti. Abia daca vrei mai mult sa platesti mai mult.
Adina, nu stiu la cate scoli exista optiunea asta, dar pt. asta e nevoie de implicarea parintilor. In primul rand sa-si puna problema atat lor, cat si scolii si daca nu chiar inspectoratului de ce nu se obtin rezultatele dorite in timpul normal de scoala, apoi sa se propuna after-school si alte activitati de genul asta.
Sunshine,pe cuvant daca am auzit aberatii mai mari de la un adult,atata superficialitate in a judeca oamenii.Cu cata usurinta declari tu ca stii care sunt cauzele problemei in discutie.Sunt uimita ca nu te ai facut ministru(al invatamantului)ca prea cunosti tu toate problemele,toate cauzele problemelor.
Uite ma si vad punand note pe numarul de drumuri facute de elev la magazin:Gheorghita ,tu ai nota 7 ca te ai dus de 3 ori sa mi iei cafea si de patru ori dupa eugenii(de obicei pastram banii pentru alte chestii mai didactice si nu mai ajung pentru eugenii),Maricica tu ai zece ,ca deh mi ai cumparat o pizza si trei sucuri.
Sa rad sau sa plang???
Ore in plus???Voi sunteti multumiti sa stati in plus fara plata?De ce adica profesorul ar avea obligatia sa stea in plus fara plata?E revoltator ca ganditi asa ca si cum profesorul ar fi vreo marioneta in slujba odraslelor parintilor ocupati.Profesorii au si ei familiile si vietile lor pe care au dreptul sa si le traiasca.Desi am spus asta,nu exista zi de scoala in care sa nu stau in plus in beneficiul elevilor dar asta pentru ca vreau eu,pentru ca imi plac copiii si pentru ca unii chiar vor sa invete si sa mai faca si ceva in plus.
Daca nu i repetitie cu trupa de teatru,e pregatire GRATIS cu elevii ori ore state peste program pentru vreun proiect tot in beneficiul elevilor/scolii(zile intregi,multe ,nenumarate in care mi am terminat orele la 13,30 si am plecat la 20),ori pentru zilele scolii,ori pentru balul bobocilor,ori pentru Valentine's day ,ori ca sa vorbesc cu vreun copil lucruri pe care n are curaj sa le spuna parintilor lui.Scoala e a doua mea casa si de multe ori ai mei,familia mea au de suferit.
Si nimeni nu mi ridica statui si nici vreodata macar n am solicitat vreun salariu de merit si unica rasplata sunt copiii mei pe care i stiu mai bine decat ai lor parinti poate si care din fericire gandesc mai curat decat parintii lor.
Meditatiile?
Sa fim siceri:copiii nu mai invata ca inainte(cei mai multi),nu mai citesc,n au timp de teme pentru ca messangerul la ia mult timp,restul de timp le este luat de prieteni,iubiti/iubite,de telefon,de bipuri,de grija pentru cum se imbraca maine etc.
Daca nu esti atent in timpul orelor nu ti poti face temele,daca azi nu ti faci temele,vei ramane in urma cu o lectie care se va transforma in 2 in 3 in o suta si se ajunge la meditatii(cel mai uzual tip de meditatie).Si daca i meditatie sa fie platita,nu?Si chiar n am nici o jena ca nu dau la stat nimic din meditatiile mele pentru ca nici statul nu i asa cinstit si plateste profesorii de parca ar fi femei de serviciu.Prefer sa mi pastrez cinstea pentru lucruri care merita.
Exista copii,elevi de ai mei care n au facut o ora de meditatie in viata lor si sunt copii foarte buni,de 10.Deci se poate.
Si in viata mea nu i am trimis dupa vreun corn(in pauze ma refer pentru ca in timpul orelor nici nu s ar putea pune problema) si stiti de ce?nu pentru ca sunt eu perfecta sau pentru ca n oi fi avut vreodata nevoie ci de frica, mi e frica sa nu li se intample ceva rau tocmai atunci cand i am trimis eu si prefer sa mai mestec o guma de foame dact sa contribui fie si cu o zgarietura la raul unui copil.
Gata termin ca daca ar fi sa scriu despre toate ce le stiu
![](bang.gif)
![](bis.gif)
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
anella spune:
quote:
Originally posted by Andries
Uite ma gandesc cu eram eu cand eram eleva si cum era sotul meu.
Eu am mers la mate si fizica pana la olimpiada pe tara fara meditatii (acum niste ani, pe vremea lui ceasca), am facut liceu de mate-fizica (sf sava din bucuresti) fara meditatii si am terminat facultate tehnica fara meditatii. E drept ca in anul II de facultate la metemetici speciale am clacat, nu mai intrau nene in capul meu de nici un fel sau poate aveam eu chef de altele. Dar tot pe vremea lui ceasca profii de mate si de fizica si de chimie si de ce mai era prin scoala aveau "norma" de la partid si inspectorat sa identifice si sa pregateasca elevi pentru olimpiada. Nu spun ce batalie era intre profi, care la a carui olimpiada se duce. Faceau cerc de mate, cerc de fizica...mai stiti de asa ceva? Tot un fel de meditatii, dar gratis.
Sotul meu... e tufa de venetia la mate si fizica. Nici aptitudini nu are la materiile astea. Dar e fost olimpic national la istorie si geografie, are o cultura generala pe aceste domenii mult peste medie. Nici el nu a facut meditatii. A citit sute de carti.
Ei... in sistemul actual .... daca ar fi sa o iau de la inceput eu ar trebui sa "ma meditez" la istorie si el sa bage gaz la mate, ca sa ia tezele nationale cu 10 sau cu o nota cat mai mare sa avem sanse la un liceu bun. Corect?
Ceea ce mie mi se pare o tampenie crasa, ca nu tot poporul trebuie sa fie obligat sa stie geometrie de nota 10 SI chimie SI ... etc, etc...ca nu ne luam toti doctoratul.
Si vorba aia... daca fi-miu o sa fie slab la mate si o sa faca de-un 7... eu trebuie sa-mi indop copilul musai cu mate ca sa ajunga la 9 chiar 10, cand el poate are chef sa invete altceva?
Andries
Problema semnalata de Andries e de fapt problema reala.Chiar asta discutam astazi la clasa a 11-a cu copiii,aveam o lectie la engleza despre sistemul educational din Romania si le am cerut copiilor sa spuna care cred ei ca sunt problemele din sistemul de invatamant,de ce cred ei ca nu merge ok.Marea majoritate a raspunsurilor aveau aceeasi idee:prea multe materii(18 materii la clasa a 11-a,profil uman),obligativitatea de a invata niste lucruri care nu i intereseaza,putine ore alocate pentru materiile care i intereseaza(ex engleza-2 ore/saptamana).Concluziile lor:mult si prost.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/capcaunul/capcaunul.jpg)
capcaunul spune:
quote:
Originally posted by anella
Sunshine,pe cuvant daca am auzit aberatii mai mari de la un adult,atata superficialitate in a judeca oamenii.Cu cata usurinta declari tu ca stii care sunt cauzele problemei in discutie. ...
anella, in loc sa jignesti gratuit un partener de dialog care nu are nimic cu tine personal, mai bine ti-ai indrepta criticile la adresa colegilor din corpul profesoral.
Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic dar prea multi sunt profesorii de liceu care sau nu-si fac datoria sau sunt depasiti (moral, profesional, psihic, de la caz la caz). Nu este o parere ci este concluzia testelor si discutiilor cu sute si sute de absolventi de liceu din toata tara. Cum sa fie altfel cand peste un sfert din posturi sunt acoperite aiurea, cu suplinitori care in majoritatea cazurilor n-au nici in clin nici in maneca cu materia predata? Cum sa fie altfel cand majoritatea notelor la concursurile de ocupare a posturilor didactice sunt dezastruoase, grosul fericitilor admisi fiind la limita de trecere.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
denisabia spune:
Nu pot trece cu vederea acest subiect din 2 motive:am terminat in 2006 liceul si fiindca mama e profesoara.S-a ajuns sa se apeleze frecvent meditatii din multe motive.In primul rand sistemul in invatamant e intr-o continua schimbare , cu manuale alternative care incarca mult programa ,se adauga cunostinte din ani superiori ,cu o structura cat se poate de prost aleasa , exercitii complicate ,in care se exemplifica lucrurile mai simple , ramand cele mai grele sa fie deslusite , cu texte nefericit alese si din pacate cu multe greseli.Din punctul de vedere al elevului , de multe ori mai putin interesat de scoala , vine la ore si nu reuseste sa inteleaga , timpul e scurt , orele alocate limitate , profesorul n-are timp sa explice in parte si mai grav e cand lipseste de la ore.Elevul daca vede ca nu se descurca va dori ajutor indiferent daca-i mai silitor sau nu.Cand vine vorba de examene , unde trebuie sa fi bun la toate , ceea ce e mai greu , fiecare are anumite inclinatii , trebuie sa muncesti mult singur Aici intervin parintii care pot hotari sa apeleze la un meditator.De multe ori greseala survine din faptul ca nu se intereseaza suficient in alegerea profesorului, a tarifului ,nu urmaresc evolutia copilului.
Profesorul zilelor noastre dupa o facultate grea ,continuand cu definitivate , grade se trezeste ca nu e ce asteptase.Urmarind-o pe mama care e profesoara de romana si franceza , observ ca orele devin mai obositoare , copiii tot mai agitati ,obraznici vor cat mai putin de invatat.Mai sunt persoane care o fac din pasiune si le explica individual , vin la meditatii la scoala si ce-i mai important stiu sa predea.Nu stiu cati dintre noi au analizat mai profund situatia , insa Guvernul n-are pic de tact in medierea acestor probleme.Interesul tuturor este sa avem in continuare invatamant de stat , cu cat mai putine taxe si sa dam copiilor educatia cea mai buna , de care depinde in mare masura viitorul acestei tari.Dar lor ce le oferim in schimb?
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
anella spune:
quote:
Originally posted by capcaunulquote:
Originally posted by anella
Sunshine,pe cuvant daca am auzit aberatii mai mari de la un adult,atata superficialitate in a judeca oamenii.Cu cata usurinta declari tu ca stii care sunt cauzele problemei in discutie. ...
anella, in loc sa jignesti gratuit un partener de dialog care nu are nimic cu tine personal, mai bine ti-ai indrepta criticile la adresa colegilor din corpul profesoral.
Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic dar prea multi sunt profesorii de liceu care sau nu-si fac datoria sau sunt depasiti (moral, profesional, psihic, de la caz la caz). Nu este o parere ci este concluzia testelor si discutiilor cu sute si sute de absolventi de liceu din toata tara. Cum sa fie altfel cand peste un sfert din posturi sunt acoperite aiurea, cu suplinitori care in majoritatea cazurilor n-au nici in clin nici in maneca cu materia predata? Cum sa fie altfel cand majoritatea notelor la concursurile de ocupare a posturilor didactice sunt dezastruoase, grosul fericitilor admisi fiind la limita de trecere.
Nu poti sa afirmi ca notele se pun pe cornurile cumparate de la magazin de catre elevi pentru profesori si sa te astepti sa nu starnesti reactii negative.E un punct de vedere absolut subiectiv prin urmare care denota superficialitate sau rea vointa.
Nici eu nu pot afirma(si nimeni de altfel)ca TOTI medicii sunt prost pregatiti si iau mita desi cunosc multi medici de felul acesta,sau ca toti functionarii publici asteapta atentii .
In toate categoriile sociale exista si buni si rai si totusi atata inversunare ca aceasta impotriva profesorilor n am intalnit.
In ce priveste criticile adresate colegilor sa stii ca asta se intampla frecvent,deoarece se stie ca totusi critica este constructiva,in scoala existand n-spe comisii de monitorizare a actului de predare-invatare,comisii ai caror membri monitorizeaza modul de predare,de notare etc.La ore se fac frecvent asistente ori de catre inspectorii de specialitate ,ori de catre colegi,ori de catre directoorul scolii,inspectii dupa care se discuta despre modalitatile de imbunatatire ale predarii.
problema cu profesorii e ca sunt multi veniti si putini chemati ca in orice domeniu,adica profii cu talent,care iubesc copiii si si iubesc meseria si cei neutri,as spune,care isi fac treaba intr un mod mai rigid,vin la ora ,noteaza absentii,deschid manualul si predau,fara prea multa implicare personala,dar pana si acestia isi duc pana la capat misiunea de a transmite cunostinte.
In ce priveste notele la examenele profesorilor,comentariile nu si rostul atata timp cat n ati sustinut un altfel de examen.In cele mai multe cazuri subiectele examenelor n au nici o legatura cu ce se face in scoala si nu inseamna ca un prof care a luat sa spunem 4 la titularizare e un prof de nota 4.Am avut o colega care intr un an a luat 3 la titularizare iar in anul urmator a luat 9 si cand luase 3 era o profesoara egal de buna ca si atunci cand a luat 9.
De cele mai multe ori notele nu sunt relevante si pe de alta parte cunosc profi cu apropae 10 la titularizare care n au nici o treaba la catedra(categoria celor rigizi)Notele la examene nu sunt relevante pentru calitatea unui prof.Poti sa stii pe de rost, de nota 20, si poti fi un prof de nota 3 la catedra.
Fara suparare,se fac aici afirmatii superficiale,care n au legatura cu realitatea.Intrati in paine,mergeti la catedra si o sa vedeti altfel lucrurile.
Dupa parerea mea,pe langa cauzele pe care le am mentionat in mesajele anterioare,alte cauze importante ale problemelor din scoli/invatamnt sunt:
-lipsa indelungata a parintilor de acasa(slujbe care ii solicita prea mult reducand aproape la zero timpul petrecut cu copiii lor),fara sa doresc sa invinovatesc parintii pentru ca stiu prea bine ca asta e lumea in care traim si ei fac acest lucru din necesitate,din nevoia de a aduce bunastare familiei
-lipsa totala a parintilor de acasa(plecarile in strainatate).La clasa unde sunt diriginta ,in care am 17 copii,doar 5 copii au ambii parinti,restul ori au parintii divortati ,un parinte decedat sau chiar ambii(un caz) sau ambii parinti plecati in strainatate.Acesti copii sunt in marea majoritate crescuti ori de bunici,ori de rude.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/XIO/XIO.jpg)
XIO spune:
Anella , si tatal meu a plecat in canada cand aveam eu doar 11 ani , am raas aici cu mama si bunicii.
Cea mai mica medie a mea d cand ma stiu este peste 9,10(medie generala).
Nu cred ca putem pun degetul exact pe cauza.
In fctie de copil sunt 100 de motive posibile, dar pana la urma depinde de el sa se mobilizeze si sa invete.
Cand eram in primara nici nu concepeam sa iau nota 9 , era ceva iesit din comun , acum vad pe panou la henerala la care am fost "corigenti din clasa a 3-a C" .
Daca nu te intereseaza nu inveti , si daca nu inveti ajungi invariabil la meditatii.
Poate sa fie cel mai bun sau cel mai prost profesor din lume , daca te intereseaza pe tine ca elev/student poti invata , iar daca nu te intereseaza nu stii nimic.
http://www.flickr.com/photos/13005458@N00/
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
anella spune:
quote:
Originally posted by XIO
Anella , si tatal meu a plecat in canada cand aveam eu doar 11 ani , am raas aici cu mama si bunicii.
Cea mai mica medie a mea d cand ma stiu este peste 9,10(medie generala).
Nu cred ca putem pun degetul exact pe cauza.
In fctie de copil sunt 100 de motive posibile, dar pana la urma depinde de el sa se mobilizeze si sa invete.
Cand eram in primara nici nu concepeam sa iau nota 9 , era ceva iesit din comun , acum vad pe panou la henerala la care am fost "corigenti din clasa a 3-a C" .
Daca nu te intereseaza nu inveti , si daca nu inveti ajungi invariabil la meditatii.
Poate sa fie cel mai bun sau cel mai prost profesor din lume , daca te intereseaza pe tine ca elev/student poti invata , iar daca nu te intereseaza nu stii nimic.
http://www.flickr.com/photos/13005458@N00/
Xio ai dreptate,dar partial,crede ma.Tu esti un caz.Si la mine in clasa,una din fetite,care e cea mai buna-numai medii peste noua-n are nici un parinte langa ea,dar ea e doar una din ceilalti 12 din clasa care n au parinti.Crede ma ,cei mai multi copii fara parinti alaturi ,sunt puternic afectati,echilibrul lor e foarte precar ,fapt care se vede clar in activitatea lor de elevi.Nemaifiind atent supravegheati(sau deloc)prefera compania prietenilor,iubitei/iubitului in loc sa stea acasa si sa studieze("acasa"=un concept care dispare fiind in stransa legatura cu existenta parintilor in acel spatiu).Copiii n au vina ,va rog sa ma credeti,decat in mica masura,ei cauta sa suplineasca lipsa afectiunii parintesti cautand iubire/afectiune in alta parte.De foarte multe ori aceste aspecte duc la esec scolar.Am mai scris la o alta tema despre asta,despre Carmen eleva mea preferata,cea mai buna la engleza din tot liceul,implicata in toate proiectele scolii si in toate activitatile scolare si extrascolare.Carmen,fata de nota 10 din clasa a 11-a,a carei mama lucreaza in Spania de ani buni si al carei tata vine acasa cand si cand.Desi fata desteapta,studioasa,era totusi un copil,naiv si la sfarsitul clasei a 11-a a abandonat scoala plecand cu iubitul in Spania ca sa munceasca si citez"sa mi fac o familie".E un exemplu de esec scolar,unul din multele existente.N am putut sa o ajut si inca o minte stralucita se va pierde in campurile de capsuni.
Cu exceptia liceelor de elita unde se face performanta,licee care de altfel sunt putine raportat la numarul de licee din tara,in majoritatea liceelor regasesti aceasta debusolare si insingurare a copiilor care desigur nu duce la nimic bun iar la performanta nu va duce in veci.Aici la liceele astea "slabe"e munca grea a profesorului,aici esti in stare sa faci pe circarul ca sa reusesti sa-l inveti pe unul extrem de slab care a venit de la discoteca direct la scoala,sa se prezinte in engleza.Si in ziua aia pleci fericit acasa mai fericit decat daca ai fi comentat un roman de James Joyce in limba engleza la o clasa de elita.Acolo totul decurge natural,e frumos,usor,cursiv ,aici dai din maini,(la propriu),din picioare,te invarti in jurul clasei,desenezi,explici in n spe feluri ca sa l faci pe copil sa priceapa ceva,sa plece de la scoala cu ceva.In scoala mea nu stiu daca sunt 5 copii care fac meditatii,s ar putea sa nu fie nici 5.Se bazeaza pe ce fac in scoala,vin la noi ,cer materiale,cer carti(cei ce vor sa invete)s a m d si gasesc intotdeaun profesori sa i sprijine.Nu toti ii sprijina ,dar ei,copiii stiu unde sa mearga de obicei,ii trmite instinctul.
Meditatiile sunt pentru cei care si le pemit si eu cred ca sunt o sansa pt acei copii care au probleme la scoala.S a mai spus asta,la meditatie atentia profesorului e indreptata spre un singur copil si e cu totul altceva decat in clasa.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
sunshine spune:
quote:
Originally posted by sunshine
Problema insa e ca aici si profesorii au o mare parte de vina. ... Dar multi lasa sa treaca timpul, notele mai merg si pe un mers la magazin dupa niste cornuri pt. profesor sau mai stiu eu ce activitati care n-au nicio legatura cu materia respectiva si uite asa se trezesc elevii in ultimul an ca habar n-au ce s-a facut la o anumita materie si au nevoie de meditatii.
quote:
Originally posted by anella
Sunshine,pe cuvant daca am auzit aberatii mai mari de la un adult,atata superficialitate in a judeca oamenii.Cu cata usurinta declari tu ca stii care sunt cauzele problemei in discutie.
quote:
Originally posted by anella
Nu poti sa afirmi ca notele se pun pe cornurile cumparate de la magazin de catre elevi pentru profesori si sa te astepti sa nu starnesti reactii negative.E un punct de vedere absolut subiectiv prin urmare care denota superficialitate sau rea vointa.
Anella, daca ai fi citit cu atentie, ai fi inteles exact ce am vrut sa spun. Multi profesori fac chestia asta. Nu toti, bineinteles. Dar se intampla ft. des. Daca ai citi printre randuri, ai intelege ca nu tot timpul cornul e corn, cateodata elevul mai face anumite munci, cum ar fi curatenia intr-un laborator, organizarea materialelor, etc. Sa nu vii sa-mi spui ca nu-i adevarat, ca intamplator am trecut si eu prin scoala, am si predat, asa ca am vazut cum e din ambele parti.
N-am sustinut niciunde ca stiu care e cauza problemei, pt. ca nu exista o singura cauza: in problema asta cu meditatiile sunt de vina toate partile implicate, repet: daca mi-ai fi citit cu atentie mesajele, ai fi inteles ce sustin inca de la bun inceput.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
anella spune:
Sunshine,cu siguranta am vazut dincolo de corn dar oricum as citi,dincolo,printre sau peste randuri tot asa imi iese,nu i exclus sa am o problema de intelegere,nimeni nu i perfect.
Nici eu nu afirm ca toti profii sunt ok stiu si eu profi care pun note la caiet,care intra in clasa,fac prezenta si apoi se intorc cu spatele la elevi si scriu pe tabla lectia din carte si se mai intorc cu fata la elevi ca sa si ia ramas bun,dar crede ma acestia de obicei sunt prost vazuti de toti colegii si de catre elevi dar atat,nu exista mijoace sa i schimbi,nici sa i dai afara nu poti pt ca teoretic isi fac treaba.E si vba de structura omului.
Am o colega care merge numai pe langa pereti si n are curaj sa se uite in ochii elevilor,se teme de ei,nu le face fata,imi starneste mila,n ai ce i face si printre profi sunt ciudati ca in toate categoriile de oameni,sunt oameni nu roboti,diferiti,nu pot fi toti la fel si indiferent ce schimbari pozitive s ar face in sistemul de invatamant acestia vor exista.Dar nu cred ca acestia cu probleme reprezinta majoritatea.
Si cu meditatiile nu peste tot e la fel,de ex eu din principiu nu fac meditatii cu elevii la care sunt profesoara la scoala.Am fost solicitata de f multe ori si am refuzat tocmai ca sa evit comentariile de genul:uite l a lasat corigent ca sa faca meditatii cu ea.
Cand de ex imi vin elevi in clasa a 9-a care nu stiu nici macar present simple,nici macar pronumele personal ,e aproape imposibil sa i aduci la nivelul de clasa a 9-a si as face matanii si o mie de cruci ca sa si permita sa faca meditatii pentru ca eu sa pot avea o ora normala.
Bineinteles ,ca in clasa cu elevi de nota zero exista si elevi de nota 10 si atunci am doua optiuni:
-sa fac engleza diferentiat impartindu mi timpul la 2 deci prejudiciindu i pe cei buni
-sa fac engleza normal,fara sa ma aplec asupra celor slabi,in beneficiul celor medii si buni si clar in detrimentul celor fara nici un fel de cunostinte
Dupa parerea mea,lucrurile nu prea au rezolvare doar daca s ar aerisi programele ,s ar reduce numarul de obiecte si s ar micsora numarul de elevi din clase astfel incat sa poti acorda atentie tuturor.In cazul in care s ar realiza aceste aspecte ,cu siguranta meditatiile s ar reduce foarte mult.
(Si daca ar mai mari si salariile profesorilor ne am apropia chiar de foarte bine)
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
sunshine spune:
quote:
Originally posted by anella
Cand de ex imi vin elevi in clasa a 9-a care nu stiu nici macar present simple,nici macar pronumele personal ,e aproape imposibil sa i aduci la nivelul de clasa a 9-a si as face matanii si o mie de cruci ca sa si permita sa faca meditatii pentru ca eu sa pot avea o ora normala.
Iti dai seama ca din ce spui tu, nu pot decat sa trag concluzia ca un profesor inaintea ta nu si-a facut treaba, oricat de mult vrei tu sa le iei partea.
Cum am mai spus, orice profesor ar trebui sa stabileasca un minim necesar, fara de care copilul sa nu primeasca nota de trecere.
Si atunci normal ca te gandesti oare cum o fi luat copiii aia de care spui tu nota de trecere, in asa fel incat sa ajunga in clasa a 9-a. Revenim la corn? ;)
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)