Durerea unei pierderi de sarcini (43)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Ninia81 spune:

Alinushca , eu inca nu ma alatur voua cu testatul! Deocamdata fug de perioada de ovulatie. Nu ma simt inca pregatita! Dar voi incepe sper in curand! pana atunci va tin pumnii voua sa ramaneti ...
Musette, o sa ciocnim cu suc, dar tot o sa fim , dar de fericire!

Ninia
http://tt.lilypie.com/TRdsp3.png

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns musettepink spune:

Ninia

http://tt.lilypie.com/ZZ8sp3.png

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carminabulina spune:

Buna ziua fetelor,
intru repede repede ca vad ca vorbiti de medicover si de Ion Ionut.
Eu sunt membru medicover dar pana acum nu am apelat la nici un serviciu si ma gandeam sa merg la un ginecolog acolo. Analizele oricum acolo mi le fac dar stiu ca fara trimitere de la un medic de-al lor trebuie sa le platesti oricat de membru ai fi tu.
Acum despre Ion Ionut de la Giulesti.
A fost medicul meu, mi-a urmarit sarcina si am nascut cu el. Am auzit si eu ca-i un medic foarte bun in situatii care par fara rezolvare la mine nu s-a pus problema ca am avut o sarcina fara complicatii si o nastere la care el s-a descurcat excelent desi au fost mic probleme pe acolo. Dar ca OM nu cred ca mai exista al medic ginecolog ca el. Vreau sa spun ca este excelent.
Intr-adevar nu da nr de telefon, este foarte ocupat are cabinet dar este foarte greu sa prinzi o programare acolo. Eu am sunat in august si m-au programat acum pe 31 octombrie, ce pacat ca nu mai am de ce ma duce dar am cedat deja programarea.