Mamici de septembrie-octombrie 2007. (88)

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Andries spune:

quote:
Originally posted by mihailescu teodora

Bai frate,dar toti idiotii dezinformati total sunt medici de familie.
Asa mi-a facut si cu pregnylul si utrogestanul de la inceputul sarcinii,ca el nu mi le poate da gratuite ca n-am salariul minim pe economie,pina nu m-am dus cu extrase de liste cu medic.gratuite indiferent de venitul salarial,nu l-am convins...
Voi ati avut asa probleme cu medicii vostrii?

Teodora 37 + Mihnea Andrei
http://bd.lilypie.com/cr1Qp3.png
http://community.webshots.com/user/teodora_mihailescu

,,Daca vei reusi sa-ti pese si de altii inafara de tine,vei avea succes si te vei simti implinit'' Maya Angelou



Medicul meu de familie ne este si prieten si nu am avut nici o problema cu el. Eu una cred ca dinadins fac pe prostii ca sa sari cu plicul, mai ales ca te vede si cu ceva bani.

Andries

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Andries spune:

Ca sa nu mai spun de pediatra lui fi-miu, o dragutza, totdeauna m-a invatat ce sa fac sa ies cat mai in avantaj.

Andries

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihailescu teodora spune:

Te cred,Andries,doar ca asta nu cred ca asteapta plicul,doar ca e complet depasit de situatie,e obisnuit cu gravide care vin din luna a 6-a sa ceara prenatal si omul asa stie sa faca.Nu se documenteaza deloc,asta ma intriga cel mai tare!E un ignorant!

Teodora 37 + Mihnea Andrei
http://bd.lilypie.com/cr1Qp3.png
http://community.webshots.com/user/teodora_mihailescu

,,Daca vei reusi sa-ti pese si de altii inafara de tine,vei avea succes si te vei simti implinit'' Maya Angelou

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Andries spune:

Schimba-l daca nu-ti place de el. Ce stai dupa el?

Andries

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns luy spune:

La multi ani, Bernix, sa fii fericita alaturi de Degetica si taticul ei !