Durerea unei pierderi de sarcina ( 39 )

Raspunsuri - Pagina 18

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Michelle81 spune:

quote:
Originally posted by kossir

Buna fetelor!!
Multumesc mult, Mav.
Efectiv nu stiam unde sa ma indrept. Umblu de dimineata pe forum si nus tiu unde sa ma opresc. Tot la odisee ajung, dar nu mai am ce cauta acolo. Si nici nu vreau sa le sperii pe fete cu problemele mele.
Asa ca bine v-am gasit.
Mie mi s-a intamplat la 21 de saptamani, cand totul mergea aparent absolut normal. Ma trezesc de dimineata cu contractii dureroase la fiecare 5 minute. Dupa o ora sunt medicul, merg la urgenta si......... diagnostic. Col complet deschis, fara posibilitate de cerclaj.
Nu o sa va oripilez cu ce a urmat, doar va spun ca un sufletul pustiit, nu-mi revin, nu-mi vine sa cred. Totul in casa imi aminteste de sarcina mea fericita. Fiul meu de 8 ani nu stie inca, nu stiu cum sa-i spun, icerc sa-l pregatesc spunandu-i ca se paote sa fie ceva in neregula, se paote sa-l pierdem, dar ca va veni altul, DOAMNE AJUTA; In primul moment i-au dat lacrimile instantaneu, apoi vad ca incepe sa s eobisnuiasca cu ideea, se autoconsoleaza, se gandeste la o verisoara care a patit asa ceva, iar acum are un fratior sanatos. Trebuie sa va spun ca motorul, intiativei de a avea un al doilea copil a fost el, Mihai, fiul nostru, care-si doreste asa de mult un fratior sau surioara, incat ne-a convins ca nu-i nici tarziu, nici imposibil. Mi-e groaza, sa-i spun.
Nu stiu ce sa va mai spun, merg sa mai citesc de pe la voi, poate ma mai linistesc.
Daca are cineva idee cum se poate rezolva problema sanilor intariti. Nu am inca lactatie, dar am sanii de piatra si fierbinti. Dr. nu mi-a dat nimic pentru asta, iar acum nu vreau sa-l vad in nici un caz. Am pus coprese, am facut masaj, dar oare trebuie sa iau ceva medicamente?
Va doresc o zi buna.


Carmen mami de Mihai 24.8.99