De ce se balbaie copilul meu?

De ce se balbaie copilul meu? | Autor: ela03

Link direct la acest mesaj

N-am crezut ca voi ajunge sa ma plang in legatura cu copilul meu... nascut cu nota 10, sanatos, foarte sociabil, iubit de toata lumea, crescut cu toata grija...
L-am dus la gradinita unde si eu lucrez ca educatoare. S-a intamplat ca tocmai din anul acela sa vina la grupa lui o educatoare noua, care n-a mai lucrat cu copii atat de mici. O persoana rece, foarte dura, care si atunci cand vorbeste normal cu tine ai impresia ca tipa. Majoritatea copiilor erau stresati de aceasta educatoare, multi n-au mai vrut la gradinita cand era ea pe tura. Au inceput sa apara plangeri din partea parintilor.
Printre cei stresati de aceasta persoana se numara si copilul meu. Am incercat sa ma apropii de ea, ca si colega, insa rezultatul a fost ca a inceput sa tipe si la mine reprosandu-mi ca nu sunt in stare sa-mi educ copilul, ca in anumite situatii (mi-a dat ea niste exemple) ar fi fost cazul sa-l pocnesc peste gura si nu am facut-o ("eu asa am facut cu-al meu!"). Am incercat cat am putut sa evit conflictele cu aceasta femeie pentru a nu-i face rau baiatului meu.
Si ca s-o evitam am avut grija sa lucrez in aceeasi tura cu cealalta colega, pe care baiatul meu a indragit-o foarte mult (si invers). Plangerile altor parinti in legatura cu cealalta educatoare au continuat... insa s-a facut tot posibilul ca acestia sa fie convinsi ca proprii lor copii exagereaza cand se plang acasa.
Intamplarea a facut ca doamna cea buna sa plece de anul acesta, a ramas doar cea "rea". Copilul meu a devenit foarte trist. A inceput sa planga dimineata ca nu mai vrea la gradinita, se agata de tatal lui si il roaga sa-l ia cu el. Acasa imi spune ca "doamna pe noi nu ne iubeste, numai tipa si ne cearta". Il vad prin gradinita foarte abatut, se cere foarte des la toaleta numai sa scape cat mai mult de ea.