Dr Catalin Haiduc

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns grati.ela spune:

Eseea, deci stiai de flacaul meu!!! Catalin a fost un superom...m-a ajutat mult si pe parcursul sarcinii, si in spital...
Am pus pozici!

mami de Ozi si Tudorash

http://www.flickr.com/photos/23738993@N08/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cristacoman spune:

Dr. Haiduc este un medic extraordinar si un om deosebit. Am nascut pe 29 ianuarie 2008 o fetita, natural cu anestezie epidurala. Dr. Haiduc m-a incurajat si a fost alaturi de mine in timpul travaliului. Sincer, nu mi-as fi dorit sa nasc cu altcineva.
Medicul anestezist, moasele si asistentele au fost minunati, inainte si dupa nastere.La bebelushi conditiile sunt excelente, medicii si asistentele foarte atenti si grijuli. Si ce este cel mai important toti te incurajeaza sa iti vezi si sa iti alaptezi cat mai curand bebelushul. Conditiile din spitatul Filantropia sunt super bune, spitalul este curat, mancarea este excelenta.

Mergi la inceput

Steluta, Dr. Haiduc este si la Medical City.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns grati.ela spune:

Cristacoman...si Tudor al meu e tot de 29 ianuarie...cred ca mi-ai cedat patucul la salonul 1!!!! Sa fiti fericiti!

mami de Ozi si Tudorash

http://www.flickr.com/photos/23738993@N08/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Eseea spune:

Felicitari Crista! Parca vad ca o punem de un fan club.Unde e Medical City asta?

Grati, e super Tudor!! Iar poza in care Ozi il tine in brate e minunata! Ufffffffff, ptiu ptiu ca frumoasa e cretzulina!

Abia astept bb 2, deja l-am amenintat pe dragutzul de dr ( de fapt imediat dupa ce a iesit bb1, ca au si ras toti la nastere la faza asta)

my baby

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gudinde spune:

Eseea,

Medical City este aproape de statuia Aviatorilor.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Eseea spune: