Profesorul trebuie sa educe?
Raspunsuri - Pagina 3
grati.ela spune:
sunt profesori extrem de bine pregatiti dar care nu au capacitatea de a transmite informatia astfel incat copilul sa o poata accepta, la fel sunt profesori care au o pregatire mai subtire dar care reusesc sa fie clari si sa transmita informatia elementara intr-un mod accesibil. Cei din urma sunt de cele mai multe ori apreciati.
Am studenti care nu au excelat la mate dar care mi-au spus ca prezenta la curs i-a ajutat in pregatirea prezentarilor (unii lucrand in vanzari, altii in cercetare de piata)...am fost oarecum surprinsa, dar mi-au spus ca au incercat sa-si pregateasca scenarii, sa gaseasca raspunsuri la intrebari posibile, sa-si pastreze calmul chiar si atunci cand ii ajungea disperarea. Si in primul rand si-au amintit sfaturile mele: sa te uiti in ochii celui cu care vorbesti si sa nu uiti ca respectul de sine nu poate fi cumparat. Deci...da, profesorul trebuie sa fie un model pentru elev.
18+
Alynutza spune: