Mamici de noiembrie-decembrie 2007 (68)

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns iuli-ana spune:

PUSSI

Ana, 23+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns laura1713 spune:

quote:
Originally posted by pussi

laura si la mine e la fel.. si culmea .. familia mea, in afara de sot si mama toti gandesc altfel si stiu mult mai bine decat mine ce-i bine pt. mine si Tuste Asta ma scoate la maxim din sarite.
Si cam totul se datoreaza faptului ca ei sunt medici... si noi trei economisti...

PUSSI 25+ SABINA ELENA & ANA NICOLETA

BURTICA ROZ

Pussi, poate ca sunt eu mai emotiva acuma, din cauza sarcinii, dar chiar ma dau peste cap asemenea "intamplari". Spre ex., am citit undeva ca alunele sunt puternic alergogene, si pot da alergii bebelui daca sunt consumate in timpul sarcinii. Nu bag mana in foc ca asa este, dar am incercat sa nu ma mai ating de ele, preventiv (am considerat ca sacrificiul, si in cazul in care nu e adevarat, nu e mare). Evident ca a fost observata chestia asta, si in afara de sot, care ma sustine, toti au inceput cu ironiile. Eu nu pricep care e problema lor, cand asta tine doar de alimentatia mea. Lor nu le-am cerut nimic. De ce trebuie sa facem comparatie cu ce a fost acum 30 de ani, cand ne cresteau pe noi parintii nostri? Atunci ar trebui sa revenim si la scutecele de finet si sa renuntam la Pampers?! Sau chiar nu mai e loc de la o anumita varsta si pentru informatii noi?

Laura 30+

Mergi la inceput

PUSSI,eu nu am cumparat absolut nimic pt si asta nu din considerente de natura superstitioasa,ci pt faptul ca astept sa-mi vina sotzul acasa si apoi dam startul...nu vreau sa cumpar nimic fara el...

Ana, 23+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pussi spune: