* Mamici de Ianuarie - Februarie 2008 (27) *
Raspunsuri - Pagina 14
lumsta spune:
ma primiti si pe mine printre voi?
sunt in concediu medical, ma chinuie niste contractii nedureroase, si un stres cumplit. e nasol sa stai singura in casa( ca nu prea trebuie sa fac efort).
lumi
21+
mary_mary spune:
La multi ani LaLa_20
va rog sa-mi trimiteti si mie parola , cred ca am PM-ul activat.
o seara placuta,
mary-mary, 22s+,
AngeliquedeS spune:
Mary_mary, din pacate nu ai PM-ul activat
Pupici,
Angelique 23+ bb Victor
noi 2, poze, povestea nuntii, luni de miere..., bebe, cum creste
Mare, Munte, Flori
AngeliquedeS spune:
LaLa, uite aici link-ul http://www.childbirth.org/articles/boyorgirl.html ,l-a postat Miutza la pagina 5!
Sa vedeti ce Zuza sunt , rad cu lacrimi, nu mai pot!! Am citit ca e bine ca bebeii sa asculte in burtica muzica clasica,de preferinta Brahms si Vivaldi. Si eu ii mai pun lui bebe Anotimpurile la casti ca sa il fac destept Acum stateam si faceam o traducere si pun castile pe burtica cu sonorul f mic si selectez Anotimpurile si ma bucuram ca vai ce meloman va fi bebele meu. La un moment dat ridic castile sa ascult daca nu cumva s-a terminat si cand incolo canta la mine in casti muzica lautareasca de mama focului, muzica de-aia de dor si de inima albastra (La Chilia-n port - pentru cunoscatori) si bebele meu tacea malc nici nu misca.... Selectasem in loc de Vivaldi folderul cu mari lautari romani... ce-am gandit si ce-a iesit... ce se va alege oare de bebele meu????? Cu asa o mama Zuzaaaaaaa!!!!
Pupici,
Angelique 23+ bb Victor
Mare, Munte, Flori
LaLa_20 spune:
Multumesc pt toate urari fetelor...Sa dea dumnezeu k toate sa aveam sarcini usoare si bebei sanatosi si Grasuni...
si multumesc si pt link...
Cea mai optimista gravidutza!
17+
http://bd.lilypie.com/mJwKp3.png
Gina M spune:
Fetelor, multumim pentru aprecieri.
ancadragoman - ma bucur tare mult ca treci adesea pe la noi!Ti-am vazut pozele cu bb, burtica si cu tine miresica!Frumos!