ce trebuie sa stiu atunci cand angajez bona?

ce trebuie sa stiu atunci cand angajez bona? | Autor: alina2006

Link direct la acest mesaj

buna tuturor!
as avea nevoie de ceva sfaturi in legatura cu angarea unei bone! vine de luni si am discutat cu ea de o perioada de proba de 2 saptamani! dar nu stiu ce sa-i cer sau cum sa o tratez! eu sunt o persoana sociabila si mi-e teama sa nu fiu luata in deradere! sau...
sfaturi, va rog!
multumesc!

POZE IANA MEA

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns gabitzam spune:

In prima faza arata-i toate rosturile casei, unde sunt toate lucrurile de care are ea nevoie pentru copil, arata-i cum ii faci tu mancarea, ce preferinte are copilul (la mancare, vesela, tacamuri), ce ai vrea tu sa-i dea sa manince. Sa vada la tine cum ai vrea sa se poarte ea cu copilul si toate atributiile ei. Unde sunt hainutele, jucariile, unde sunt medicamentele in caz ca e nevoie de ceva.
Si ii "pasezi" pe rand cate ceva pe masura ce invata.
Mergi cu ea afara unde obisnuiesti sa mergi tu cu copilul, sa stie unde sa mearga.
Nu fii foarte familiara cu ea de la inceput, nu discuta chestiile "din casa" mai mult decat e cazul sa stie ea.

Cel putin eu asa am facut cu bona mea. Am si avut timp, ca am stat cateva saptamani bune cu ea in casa si trecerea s-a facut lin. Si am capatat si incredere in ea.
Nu stiu cat de mare este copilul tau. Cu al meu a inceput de la 11 luni.

Cresterea copiilor este in parte bucurie, in parte razboi de guerilla

www.dropshots.com/gabitzam2" target="_blank">Poze noi cu maimutzica mea, Andrei-Stefan (25.05.05)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alina2006 spune:

multumesc mult!
iana are 1 an si 2 luni aproape!

POZE IANA MEA

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns madaluta spune:

...spune-i k ai camere video in toata casa si ii poti supraveghea de la serviciu...
e o gluma bineinteles..dar ma gandeam ce bine ar fi sa fie adevarata!