Mamici de Martie - Aprilie 2008 (7)
Raspunsuri - Pagina 21
midasnu spune:
helou, fetele o intrebare, voi v-ati ales doctorul cu care sa nasteti din prima, cum se procedeaza?
Noi initial asa ne-am hotarat cu cine incepem sa si terminam, de aceea am sunat pe mama unui prieten care este asistenta/moasa in maternitate sa ne dea un sfat, sa ne recomande un doctor, numai ca femeia ne-a zis ca dupa data de 1 sept revine la lucru si vorbim dupa, sotul s-a derutat si nu i-a zis ca sunt gravi si ca e cam urgent...
Eu una am cam intrat in panica, vad ca toate ati fost la medic, aveti pastilute de luat, eu am cam ramas in urma si nu vreau sa am probleme mai tarziu.... Marti dupa 16,00 sunt programata la medicul de familie, sa vedem ce-mi recomanda.
Voi cum v-ati ales doctorul?
Mersi si pupici pe burtici
Elena 6+
CristinaGoji spune:
midasnu - cred ca poti merge pe recomandarea moasei, teoretic ea stie cel mai bine ce medic si cum lucreaza. Nu mai e asa mult pana pe 1 saptembrie, asa ca nu-ti fa griji, nu esti in intarziere, ca pana in aprilie mult mai este
Mami 6+ de Vladic (17.10.2006)
Poze
www.totsites.com/tot/vladic" target="_blank">Paginuta mea
aproape major
midasnu spune:
Mersi frumos Cristina, m-ai linistit!
Acum va pupic, ies un pic la aer ca azi nu ne-am facut plimbarea de frumusete!
Mersi inca o data
Elena 6+
simonette spune:
Chiar asa Midasnu, e cu atat mai bine ca vei merge la 7 saptamani si un pic, caci vei vedea bine pe bb si inimioara lui! Cat despre dr....ai tot timpul sa alegi medicul potrivit!
Wau...ce bine am dormit!!!
Simonette14+
PozeLuca
BB2
simonette spune:
Serry Ann, bun venit alaturi de noi la odisee! Sa ai parte de 40 de saptamani minunate si de un bb sanatos, mintos si frumos!!!
Simonette14+
PozeLuca
BB2
Roxana Claudia spune: