*** LA REDOUTE (45)***

Raspunsuri - Pagina 27

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns madau spune:

Gagici...daca mai e cineva care poate sa-mi dea mailurile de siktir, extrase de cont, si comenzile..le astept pe fax..va dau numarul pe privat. Le printez maine si mergem cu ele.

Madau si Alexia Miruna (15 dec 2005)
www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567493374/" target="_blank">poze pana la 1 an, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567398541/" target="_blank">de la 1 la 2 ani, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567608176/" target="_blank">Antalya 2007
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ionela-roxana spune:

TRIMITEM SI NOI DIN TARA , SAU DOAR BUCURESTIUL?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nushulica spune:

mi-a raspuns cristine la mailul care i l-am dat dimineata

Hello,
I understand your dissatisfaction.
In order to handle rapidly all the cancelled orders, we will reimburse automatically by cheque. However, you can send back this cheque afterwards for a banktransfer.
I remind that we are working to solve the technical problem.
Thank you for your patience.
Christine
Relation Clients

i-am scris acum iar si am intrebat-o in cat timp dupa ce le trimit cecul imi vireaza banii inapoi in cont si cine plateste comisioanele

sa vad ce raspunde si va scriu si voua

edit: prea tare m-a enervat cu be patience si i-am mai scris un mail in care am intrebat-o daca era vorba de comenzile sau de banii ei daca mai era rabdatoare!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Giova spune:

Nushu mersi de mail si tel. bine zis Nushu. eu astept sa-mi raspunda vara-mea, daca are timp sa-mi faca traducerea.
Madau sper sa apuc sa trimit si eu pe fax, da-mi nr. tau.

Am vorbit cu d-na Protv. Mi-a zis ca a sunat si Nushu. azi se discuta in sedinta, i-am lasat nr. de tel. si ma va contacta. mi-a zis ca trebuie facuta o stire ca prea multe persoane pagubite sunt.
asa ca...timisorence adunarea.....
Ionela deocamdata suntem 2, mai e si Simina, dar ea are o comanda mica de tot. oricum o anunt si pe ea. Vl-ad nu a mai comandat, si nu stiu ce sa zic de Canda...daca mai are comanda sau nu, nu am retinut. dar iau legatura cu ea daca trebuie.

_
Gio si Marco (6 ian. 2006)
poze Marco, filmulete Marcowww.dropshots.com/ioana_purdea" target="_blank">(1),www.dropshots.com/giova2" target="_blank">(2),www.dropshots.com/giova" target="_blank">(3)
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=20b0170d301bd72a22e2bb&skin_id=0&large" target="_blank"> Marco- ingerashul nostru(montaj)
nunta noastrawww.youtube.com/watch?v=wKLkV7KmSYQ" target="_blank">

Mergi la inceput

AI PUTEA SA O INTREBI CA DACA NU AJUNG COLETELE CUM PUTEM FII SIGURE CA CECURILE AJUNG?
NU CA AM VREA CECURI.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andreap spune:

Am scris si eu pe mail la adresa pusa de Nushu,sa vedem.
Madau,pot sa-ti trimit pe fax daca vrei,confirmarea comenzii,extras de cont(se vede cam rau insa)si poate imi trimite si mie azi mail de "siktir".

Poze 2007
www.onetruemedia.com/my_shared?z=ed3f5a70513cbef37f41c&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank"> FILMULET
Andreea si MARIUCA-7.11.2004

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns madau spune:

Va dau numarul de fax imediat pe PM..astept tot ce aveti sa-mi dati..in principal comanda cu confirmarea si extrasul de cont, sa facem dovada comenzii.

Madau si Alexia Miruna (15 dec 2005)
www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567493374/" target="_blank">poze pana la 1 an, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567398541/" target="_blank">de la 1 la 2 ani, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567608176/" target="_blank">Antalya 2007
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2

Mergi la inceput

TRIMIT SI EU PE FAX DACA TREBUIE.ASTEPT UN NR DE TELEFON SI O LISTUTA CU CE ANUME TREBUIE TRIMIS.

EDIT: AM SCRIS IN ACELASI TIMP , NU MAI E NEVOIE DE LISTUTA , DOAR NUMARUL DE FAX.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Giova spune:

am primit un mail de la tipul contactat de Saddie.
Ii dau Paste aici, caci nu am inteles mai nimic. si mai jos e mesajul trimis de saddie catre ei:

Madame,

Je reviens vers vous dans le litige qui vous oppose à la société la Redoute.

Je vous informe avoir écrit hier à cette société au nom et pour le compte des personnes (en copie ci-dessus) dont vous m’avez fait suivre le dossier et vous-même. J’ai demandé des explications à la Redoute sur vos commandes passées au mois de juillet et le remboursement dans les meilleurs délais des sommes versées.

Je ne manquerai pas de vous tenir informée de toute évolution dans votre dossier et je reste à votre disposition pour tout renseignement supplémentaire.

INFORMATION: Les données personnelles collectées dans le cadre du traitement des dossiers sont susceptibles d’être sauvegardées et transmises au réseau des Centres Européens des Consommateurs ou à des organes de médiation nationaux. Vous avez bien entendu le droit de consulter ces données et d’exiger leur rectification ou suppression à tout moment.

Vous trouverez toute information supplémentaire concernant la collecte des données personnelles dans l’appendice « privacy statement » sur notre site Internet www.euroinfo-kehl.com. La version française de ce texte sera prochainement disponible.

Sincères salutations

Mit freundlichen Grüssen
Yours faithfully
Mlle Elphège Tignel
juriste / Legal Advisor
Tel : +49 7851 991 48 25 - Fax : +49 7851 991 48 11
mailto:tignel@euroinfo-kehl.eu
http://www.euroinfo-kehl.eu

Centre Européen des Consommateurs France

European Consumer Centre France

c/o Euro-Info-Consommateurs

Rehfusplatz 11 - 77694 Kehl

Allemagne

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

De :
Envoyé : dimanche 19 août 2007 11:57
À : tignel@euroinfo-kehl.com
Cc :
Objet : Litige avec la LR - Oana Motea, Andreea Bolohan

Cher Monsieur Elphège Tignel,

Suite a mon dernier message je vous envois les donnees des autres personnes impliquees dans cette probleme avec la societe LR.

<<comanda 1 andre_ea.PDF>> <<mail 1 andre_ea.PDF>> <<statement of account adreap.PDF>> <<comanda andreeap.PDF>>

Aussi je les ai inclus comme "cc" dans cet courriel. Je vous prie donc, si vous avez besoin de plus de details de les contacter directement.

Cordialement,

.....

_
Gio si Marco (6 ian. 2006)
poze Marco, filmulete Marcowww.dropshots.com/ioana_purdea" target="_blank">(1),www.dropshots.com/giova2" target="_blank">(2),www.dropshots.com/giova" target="_blank">(3)
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=20b0170d301bd72a22e2bb&skin_id=0&large" target="_blank"> Marco- ingerashul nostru(montaj)
nunta noastrawww.youtube.com/watch?v=wKLkV7KmSYQ" target="_blank">

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nushulica spune:

fetelor am primit acum raspuns si de la actiunea de care s-a ocupat saddie(spun asta pentru ca eu nu le-am scris astora)

Réf : 8906/07/RO

Madame,

Je reviens vers vous dans le litige qui vous oppose à la société la Redoute.

Je vous informe avoir écrit hier à cette société au nom et pour le compte des personnes (en copie ci-dessus) dont vous m’avez fait suivre le dossier et vous-même. J’ai demandé des explications à la Redoute sur vos commandes passées au mois de juillet et le remboursement dans les meilleurs délais des sommes versées.

Je ne manquerai pas de vous tenir informée de toute évolution dans votre dossier et je reste à votre disposition pour tout renseignement supplémentaire.

INFORMATION: Les données personnelles collectées dans le cadre du traitement des dossiers sont susceptibles d’être sauvegardées et transmises au réseau des Centres Européens des Consommateurs ou à des organes de médiation nationaux. Vous avez bien entendu le droit de consulter ces données et d’exiger leur rectification ou suppression à tout moment.

Vous trouverez toute information supplémentaire concernant la collecte des données personnelles dans l’appendice « privacy statement » sur notre site Internet www.euroinfo-kehl.com. La version française de ce texte sera prochainement disponible.

Sincères salutations

Mit freundlichen Grüssen

Yours faithfully

Mlle Elphège Tignel

Juriste / Legal Advisor

eu n-am inteles chiar tot mesajul,poate cineva sa-l traduca?

edit: giova editeaza mesajul si sterge adresa de mail a lui saddie ca sigur nu vrea s-o faca publica

Mergi la inceput