Mamici de mai-iunie 2008
Raspunsuri - Pagina 12
alina_1980 spune:
claudela, eu sunt bine multumesc nimic nou doar ca parca obosesc un pic mai repede, in rest iti tin pumnii pt azi la dr.!sa intri dupa sa ne spui cum a fost.
eu voi merge miercuri sau joi, mai nasol e ca trebuie sa ma invoiesc de la servici ca aici majoritatea medicilor care lucreaza si in spital(deci care pot sa ma asiste si la nastere) au program dupa amiaza iar eu lucrez in fiecare zi numai dupa amiaza!
!? saptamani
claudela spune:
Alina, la fel se intampla si aici cu medicii..Doar dupa masa au program la cabinetele lor private..Deh, ce sa-i faci...daca asa e sistemul..Eu vreau sa spun ca stau de putina vreme in Slatina si a trebuit sa fac ceva cercetari sa dibuiesc un doctor bun...Sa vedem despre ce o fi vorba..
Am sa intru pe forum deindata ce voi avea vesti noi!
http://s204.photobucket.com/albums/bb58/jidovuclaudia/
alina_1980 spune:
aici mai sunt medici buni si care au program si dimineata la cabinetele private insa ei nu lucreaza si in spital si asa ca degeaba merg toata sarcina la ei sa ma urmareasca regulat pt ca apoi nu pot veni in spital sa ma asiste la nastere!
eu lucrez intr-o clinica privata si avem si ginecologie iar doctorita e o scumpa insa nu lucreaza in spital, ce bine ar fi fost daca lucra ca imi era mult mai usor cu controalele!
!? saptamani
simonette spune:
Voi de ce nu puneti nr de saptamani? Aveti pe prima pagina (pagina cu toate subiectele), calcului datei nasterii si acolo puteti afla si cate saptamani aveti! pupici...
Simonette13+
PozeLuca
BB2
alinushca spune:
quote:
Originally posted by Theiuta
Buna dimineata!
Claudela, tinem pumnii. Sa ne spui si noua.
Multumim fetelor de la Odiseea mai-iunie 2007.Eu...deocamdata nu am ce sa scriu, decit ca ma pregatesc de concediu. Vineri plec in Grecia.
In rest...neprotejat, asa ca sunt ceva sanse sa apara "taurasul".
Apropo, vreau sa le intreb pe mamicile de mai-iunie 2007, cum e "Bebe-taur"?
Theiuta
Mami si Nicolas
Sanatosi sa fim!