*** LA REDOUTE (44)***
Raspunsuri - Pagina 29
claujro spune:
Gabi,chiar, nu vrei tu sa vb cu Pro Tv-ul?
Claudia, mamica de Matei (15.12.2003) si Mara (30.08.2005)
Vacanta Europa 2007
gabitaco spune:
mai eu una nu sunt din Bucuresti. Si nu astept nici un colet .... sunt alaturi de voi insa, va sustin cum pot. Sper sa va recuperati banii si LR sa livreze din nou in Romania.Eu am fost printre norocosii care au primit toate coletele, ultimul dat pe 2 iulie si primit pe 17 iulie.
De la ei am doar 2 mailuri pe care vi le-am pus pe forum. Ultimul e cel in care ma anuntau ca au sistat livrarile in Romania.
Gabriela si
Mateea Ioana
Povestea nasterii
Cand iti vine sa plangi, adu-ti aminte de clipele in care zambeai;
Cand simti ca viata nu are nici un rost gandeste-te la cei ce mai au doar o zi de trait,
Cand simti ca vrei sa mori gandeste-te ca altii ar da orice sa traiasca...
Iubeste-ti viata, parintii si prietenii. E cel mai de pret lucru.
gabitzica spune:
Chiar nu se gaseste nimeni din Bucuresti sa stea de vorba cu doamna de la Pro tv?
Am o curiozitate. A mai fost cineva in situatia coletelor pierdute pe drum, in afara de aissa?
aissa spune:
Mai fetelor...cred ca e inutil sa suspectam prostii unde nu sunt, parerea mea.
Cu Protv vreau sa la muresc o chestie pt ca pe 2 pagini mi-am tot citit numele.
Repet ce ma face sa nu zic ok, vreau eu:
1. si eu am scris pe site-ul lor dar nu am nici un raspuns, daca chiar interesa povestea de ce nu ne contacteaza pe inca una macar din cele care am scris (parca tb verificat din 3 surse nu?)
2. cum am spus pt comanda din 11 iulie nu mai am confirmarea dar din mailurile cristinei se vede clar la ce comanda ma refer si ce raspunde ea. dar nu am numarul comenzii si valoarea fara acces la conturi
3. corespondenta mai veche cu sabine nu o mai am. ciudat mi se pare ca mi-am facut in inbox un folder special intitulat chiar redoute si acolo mi-am mutat toate mailurile cu ei tocmai ca sa nu ma ametesc in el iar acel folder e acum gol golut. am astfel de corespondenta cu ea dar pe contul sotului
4. comanda de pe 11 e data pe numele andreei si platita cu cardul sotului, incurcat dar nu stiu daca asta ar incurca cu ceva pb
5. ce pp sa vorbesc cu pro? v-am zis ca eu de luni incep serviciul in alta parte si e exclus sa ma invoiesc
Ce am: am confirmare la comanda din 28 de pe contul andreeip, am mail de avertizare la cealalta comanda, din 11.
Pt comanda din 28 mai am acest mesaj primit azi care insa nu e concludent. Idiotii astia spun acum ca si-au blocat conturile de ro si prin urmare nu pot sa ne verifice soldurile ceea ce automat inseamna ca si rambursarile vor veni....la vara probabil.
Deci mesajul meu a fost:
Hello!
My name is ...and I live in Romania.
I have placed an order on your site on July 28 and I didn't received it yet. I know it is early to ask about it and I wouldn't do it unless I didn't heard a rumour that scared me: that you stoped the delivery to Romania.
I have noticed that I can't login to my account on Laredoute site but I believed that it is a technical problem.
I have checked at my bank and I saw that you did take the money for the last order on august 3rd so I am pretty sure that you did sent the parcels (since you took the money for it) but I would like you to confirm if and when you send my last order.
Thank you very much for your support and I hope I will hear from you really soon.
Si raspunsul Cristinei de azi:
Hello,
I confirm the fact that we stopped deliveries to Romania.
I can not check up your orders because all the files are blocked (technical problem). (asta cu pb tehnica e superba...ce minciuna nevinovata
)
All the cancelled orders will be reimbursed. Please be patient.
I apologize for all the inconveniences and I thank you for your understanding.
Christine
Relation Clients
aissa spune:
quote:
Originally posted by gabitzica
Chiar nu se gaseste nimeni din Bucuresti sa stea de vorba cu doamna de la Pro tv?
Am o curiozitate. A mai fost cineva in situatia coletelor pierdute pe drum, in afara de aissa?
Da, au mai fost, dar cred ca eu am avut cele mai multe (din cele ce scriem aici). Banuiesc ca asta s-a intamplat pt ca din pacate (fericire?) am dat la inceput comenzi micute, sub 30 euro si veneau in punga si deci neinregistrate. Cand m-am desteptat sa comand chestii mai grele care sa vina pachet deja pierdusem 4-5-6 colete. dar iti dai seama ca adunat ar insemna o paguba de maxim 200 euro cred pt LR asa ca nu numai din cauza coletelor pierdute de mine se sisteaza livrarile in ro...
Si mi se pare tendentioasa intrebarea ta, parol. Ca si suspiciunile celeilalte gabite.
claujro spune:
aissa, eu m-am gandit in primul rand la tine pentru ca aveai cea mai bogata corespondenta, de-a lungul lunilor, din februarie si pana acum , cu LR si implicit "dovezi" de aratat alora. . Imi cer scuze daca am gresit! Am inteles perfect situatia ta. 
PS. si eu am scris la pro si nu m-au contactat.
Daca e cineva interesat sa vorbeasca cu ei, trimit mailul mai departe.
Claudia, mamica de Matei (15.12.2003) si Mara (30.08.2005)
Vacanta Europa 2007
claujro spune:
quote:
Originally posted by gabitzica
Chiar nu se gaseste nimeni din Bucuresti sa stea de vorba cu doamna de la Pro tv?
Am o curiozitate. A mai fost cineva in situatia coletelor pierdute pe drum, in afara de aissa?
Raspunsul l-a primit o fata din Focsani. Nu se vrea/cere/propune o persoana neaparat din Bucuresti. Asa ca , daca vrei, iti stau la dispozitie cu date despre contactarea doamnei de la ProTv.
Repet, sa fiu sigura ca sunt inteleasa, orice persoana pagubita de catre LR, din orice oras, cu un mail- doua de la ei (ca dovada ca nu mai livreaza, asteptati sa va luati banii, conturile sunt blocate si ce v-au mai zis ei acolo...) poate vorbi pentru un articoul cu Pro Tv-ul.
Cine doreste?

Edit: parerea mea e ca e pacat sa lasam sa treaca pe langa noi sansa asta.
Giova spune:
si eu folosesc cardul doar la plata pe net. si acum am vreo 7 euro pe el. eu am increde si sper ca saddie sa ne ajute.
cine vorbeste p. stirea de la Protv? eu nu am nici un mail de la ei, ar trebui cineva care a primit asa ceva si are comenzi mai multe.
Chiar ca nu e de ratat sansa asta.
_
Gio si
Marco (6 ian. 2006)
poze Marco, filmulete Marcowww.dropshots.com/ioana_purdea" target="_blank">(1),www.dropshots.com/giova2" target="_blank">(2),www.dropshots.com/giova" target="_blank">(3)
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=20b0170d301bd72a22e2bb&skin_id=0&large" target="_blank"> Marco- ingerashul nostru(montaj)
nunta noastra
www.youtube.com/watch?v=wKLkV7KmSYQ" target="_blank">
aissa spune:
Ii dau PM Monicai cu adresa mea de mail. Daca tipa ma suna si zice ca e ok cu ce am sa discutam, eu vorbesc. Parerea mea e insa ca ar trebui sa fim minim 2-3-4 care sa contrbuim la reportaj...ne "laudam" cu 6000 euro blocati si ma duc sa vorbesc numai eu cu 100 e aiurea nu? Nu poate avea nici un efect.
saddie spune:
Mesajul pt. LR:
Chère Madame,
Je vous remercie dés le début pour prendre le temps de répondre à mon message et de l’intérêt accordé à ce problème.
Comme je disais à Monsieur Obala dans mon premier message, je ne suis pas un cas singulier. Il y a plusieurs personnes que je connais qui se retrouvent dans la même situation. C’est pour cela que je vais attacher à ce courriel la liste avec leurs noms et numéros de client. De même que moi, ils n’ont rien reçu pour les annoncer de l’arrêt des livraisons, donc je vous prie, Madame, d'agir aussi a leur nom.
Aussi, je veux mentionner le fait que moi et toutes les autres personnes au nom desquelles je vous écris et qui sont clientes de La Redoute, nous avons été toujours très contentes de la qualité des produits et des services de la société.
C’est pour cela que, si la décision de suspendre la livraison n’est pas encore finale et irrévocable, on vous suggère de prendre en considération des modalités alternatives de livraison, comme par exemple une compagnie de courriers.
On est bien conscientes du fait que, choisir une autre modalité de transport que la Poste Roumaine, va accroitre les frais de transportation mais cela ne représente pas un problème. Beaucoup d’entre nous sont aussi clients d’autres compagnies comme Quelle, par exemple et en fait on préfère payer plus pour le transport que risquer de perdre le colis et surement beaucoup plus d’argent au même temps.
Maintenant, en ce qui concerne le remboursement des montants des commandes, je dois mentionner l’envoi des chèques n’est pas une option pour nous. Ça dure ici à peu prés 45 jours pour encaisser et les frais bancaires sont énormes. Dans cette situation, la meilleure solution serait de rembourser directement dans le compte bancaire. Ici, aussi, il est besoin de préciser que, les frais pour les transferts internationaux ne sont pas à ignorer et il me semble justifié qu’ils ne soient pas supportés par vos clients.
En vous remerciant de nouveau pour votre implication dans ce problème je m’arrêterai ici, en attendant votre réponse.
Je vous prie d’agréer, Madame, de mes salutations distinguées.
--------------------------------------------------------------
Stimata Doamna,
Va multumesc inca de la inceput pentru timpul acordat pentru a raspunde la mesajul meu si pentru interesul acordat acestei probleme.
Asa cum i-am mentionat si d-lui Obala in primul meu mesaj, eu nu reprezint un caz izolat. Exista mai multe persoane pe care le cunosc si care se regasesc in aceeasi situatie ca si mine. De aceea, voi atasa acestui email o lista cu numele si numerele lor de client. La fel ca si mine, nici ele nu au fost anuntate de suspendarea livrarilor catre Romania.
De asemenea, as dori sa mentionez faptul ca, eu impreuna cu toate celelalte persoane in numele carora va scriu si care sunt cliente La redoute, am fost intotdeauna foarte multumite de calitatea serviciilor si produselor companiei pe care o reprezentati.
De aceea, daca decizia de a suspenda livrarile catre Romania, nu este definitiva si irevocabila, v-am sugera luarea in considerare si a altor metode de livrare, cum ar fi de exemplu o companie de curierat.
Suntem constiente de faptul ca, prin alegerea unei alte modalitati de transport, diferite de Posta Romana, taxele de transport vor creste dar acest lucru nu reprezinta o problema. Multe dintre noi suntem in acelasi timp clientele multor alte companii, cum ar fi Quelle, si preferam situatia in care platim mai mult pe transport decat riscul de a pierde un colet si implicit mai multi bani.
Acum, in ceea ce priveste, rambursarea comenzilor efectuate, trebuie sa mentionez faptul ca, trimiterea cecurilor nu este o optiune pentru noi. Aici, dureaza aproximativ 45 de zile pana la incasarea banilor iar taxele bancare sunt enorme. In aceasta situatie, cea mai buna solutie este rambursarea directa in cont. Si aici trebuie precizat faptul ca taxele pentru transferurile bancare internationale nu sunt de ignorat si mi se pare just ca acestea sa nu trebuiasca a fi suportate de catre clientii dvs.
Multumindu-va din nou pentru implicarea dvs. in aceasta problema, ma voi opri aici, asteptand raspunsul dvs.
www.tickercentral.com/view/76xc/1.png" target="_blank">Slabesc,slabesc...
