*** LA REDOUTE (39)***
Raspunsuri - Pagina 11
claujro spune:
quote:
Originally posted by Catusha
Claujro, inca un plus pt Dacia Luxembourg: e f aproape de mallul Forum des Halles unde exista si magazin LR.
Catusha, in curind de 3 X mamica

Claudia, mamica de Matei (15.12.2003) si Mara (30.08.2005)
miki68 spune:
quote:
Originally posted by aissa
I am sorry, I am not sure I understand. I placed an order on July 11, almost a month ago. Do you refer to that one that you cancelled??? Do you mean that you kept my money for a month and you didn't send the order and now that I am asking about the order you cancell it???
I really hope you reffer to the order from now on because in case you canceled my order from July 11 I will reclam your on-line store to the proper associations because it is incredible the way you solve the problems with the lost parcels.
If you reimburse me by ceque it takes 3 months to cash it and I pay a lot of taxes, I almost pay money from my pocket to the bank and I won't accept this. If you don't want orders from Romania you should take it out from your list, and not to accept the orders in the fist place.
So please tell me that you DID SEND the parcel from July 11 and I understand and I won't order from now on, but to cancell this order it is impossible. I will make you pay a lot more back if you do that! I promise you!
Asta le-am raspuns. Sper ca si voi o veti face. Sa nu ne ia de prosti magarii astia!!!
Ia baga si aici un mesaj http://www.ppr.com/frontsectionId-142_Changelang-fr.html
PPR sunt taticii lu' La Redoute.
cristina d.
www.flickr.com/photos/9558016@N05/?saved=1" target="_blank">Motaneii mei
gabitaco spune:
Mai fetelor... citesc si nu imi vine sa cred. Mi se pare corect, in atare situatie sa faceti sau mai bine zis sa facem o scrisoare catre LR in care sa specificam ca ne asumam riscul de a comanda in continuare la ei, iar in cazul in care ei dovedesc ca au trimis comanda catre noi si aceasta nu a ajuns la noi, sa nu cerem nici o despagubire materiala. Sa precizam dealfel ca si romanii sunt oameni civilizati si de cuvant si se cuvine sa fim tratati ca atare si ca orice tara din lume avem si noi dreptul sa comandam on line.Daca nu vor sa mai livreze in romania sa faca bine si sa scoata tara noastra din lista de tari catre care se pot face livrari si inainte de asta sa onoreze toate comenzile primite pana la instiintarea oficiala a clientului ca nu mai livreaza catre el.
Eu consider ca asa e civilizat.
Eu nu am nici un pachet de asteptat....ultimul mi-a venit pe 17 iulie, comandat pe 2 iulie... iar in cazul in care nu vor mai livra la noi are cine sa-mi trimita produse LR.... asa ca mie mi-e cam totuna. Sincer imi era mai comod sa livreze direct la mine , daca nu se mai poate asta e, am trait si voi trai si in continuare fara LR.
Gabriela si
Mateea Ioana
Povestea nasterii
Cand iti vine sa plangi, adu-ti aminte de clipele in care zambeai;
Cand simti ca viata nu are nici un rost gandeste-te la cei ce mai au doar o zi de trait,
Cand simti ca vrei sa mori gandeste-te ca altii ar da orice sa traiasca...
Iubeste-ti viata, parintii si prietenii. E cel mai de pret lucru.
croco21 spune:
Eu am doua conturi, ambele fara nici un fel de probleme pana acum si am dat comenzi de peste 2500 E din ianuarie pana acum, mai asteptam 6 comenzi in valoare de vreo 275 E. Am primit si eu pe unul din ele mesajul cu anularea comenzilor, pe celalalt inca nu dar probabil ca o sa vina curand. Eu chiar am de gand sa-i reclam daca nu rezolva problema, mi se pare inadmisibil cum se poarta, imi iau banii si apoi imi anuleaza comenzile si-mi cer sa fiu rabdatoare. Aissa le-a scris foarte bine, am sa le scriu si eu un mail si daca nu solutioneaza problema ii reclam la OPC-ul lor.
Croco
madau spune:
Trimiteti mesaj si la linkul dat de Miki..eventual explicati acolo care e problema, si bagati si faza cu confirmarea expedierii coletului, ca atunci cand cerem detalii nu ni se dau, in schimb suntem amenintati cu nelivrarea in RO. Atat timp cat nu pot face dovada expeditiei pachetului..cum sa-i credem?
Madau si
Alexia Miruna (15 dec 2005)
www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567493374/" target="_blank">poze pana la 1 an, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567398541/" target="_blank">de la 1 la 2 ani, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567608176/" target="_blank">Antalya 2007
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar 
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2
unboticutz spune:
quote:
Originally posted by gabitaco
Mi se pare corect, in atare situatie sa faceti sau mai bine zis sa facem o scrisoare catre LR in care sa specificam ca ne asumam riscul de a comanda in continuare la ei, iar in cazul in care ei dovedesc ca au trimis comanda catre noi si aceasta nu a ajuns la noi, sa nu cerem nici o despagubire materiala. Sa precizam dealfel ca si romanii sunt oameni civilizati si de cuvant si se cuvine sa fim tratati ca atare si ca orice tara din lume avem si noi dreptul sa comandam on line.
mie nu mi se pare normal sa ne asumam noi costurile greselilor altora (posta romana). in definitiv eu sunt sigura ca exista un fel de "asigurare" a coletelor trimise si in caz de pierderi, deteriorari etc cel care si-a incasat banii pentru transport trebuie sa isi asume responsabilitatea (implicit - despagubirile). credeti ca LR nu reclama Postei pierderile aferente coletelor ratacite? si ca nu-si incaseaza banii pe reclamatie? ma indoiesc ca daca anuntam noi ca n-au ajuns colete se resemneaza.
eu am doua colete din 26 si 30 august; m-am trezit la spartul targului

am primit confirmare pe e-mail, mi s-au tras banii deci NICI NU VREAU SA AUD ca n-au chef sa trimita hainele . eu vreau coletele si basta! nu face fiecare ce-l taie capul, trebuie sa respecte niste legi. mi-au confirmat, MI-AU LUAT BANII, nu-si respecta promisiunile, vor plati!
---------------------------------------
common sense is not really so common
ionela-roxana spune:
Nici eu nu am mesaj...sper sa nu vina dar intradevar le fac scandal daca nu trimit comenzile.
asa cum a mai spus cineva, daca pana acum au ajuns....de ce sa nu ajunga si de acum inainte .
Eu am dat comanda in data de 25 si una in 1 asa ca mai am de asteptat pana la 18 zile si daca nu apare incep un dialog cu ms Sabine......vor auzii ei de Romania fara frica.
gabitaco spune:
mai... eu am impresia ca va si complaceti in atare situatie.... ori aveti bani destui incat sa nu caonteze 100-200 de euroi. Pai e o luna de cand asteptati colete. Poate vine...poate maine...poate poimine....
Vai sa nu ii deranjez si sa nu mai livreze in Romania... pai ei au simtit chestia asta si de aia fac asa. Pai eu fac scandal si la 10 euro... pai sce ? sunt banii mei... munciti. In franta salariul minim pe economie e undeva la 800-1000 de euro iar la noi 100 de euro.... pai de aia zic ei ei na 50 euro...ia de-aici si Pa ... nu mai livrez la voi. Nu mai livrezi..... bine... anunta-ma oficial din timp.Iaca ce mail le voi trimite
"Locuiesc in Romania. Pana acum am comandat de mai multe ori de pe site-ul dumneavoastra si coletele au ajuns fara nici o problema. Vreau sa comand in continuare, dar imnainte de toate vreau sa stiu daca mai livrati in tara noastra. imi asum riscul comenzilor on line neprimite in cazul in cara imi puteti face dovada ca mi-ati trimis produsele comandate si in atare situatie nu voi cere sa fiu despagubita. Stiu ca unele colete nu au ajuns la destinatie si tocmai de aceea va trimit acest mail. Romania e si ea membra aUE si mi se pare corect ca orice cetatian roman sa beneficieze de aceleasi drepturi pe care le au cetatenii UE. In cazul in care nu mai Livrati produse in Romania ar fi mai indicat sa anuntati oficial clientii din tara ca incepand cu data de.... nu se mai fac livrari catre Romania si sa scoateti Romania din lista tarilor in care societatea dumnevoastra livreaza produse.
Va multumesc pentru intelegere si timpul acordat si astept un raspuns oficial de la dumneavoastra.
Cu respect,......"
Am rugat-o pe prietena mea din Franta sa-mi traduca acest mesaj si cand intru in posesia lui vi-l dau si voua, daca vreti, sa il puteti trimite.
Gabriela si
Mateea Ioana
Povestea nasterii
Cand iti vine sa plangi, adu-ti aminte de clipele in care zambeai;
Cand simti ca viata nu are nici un rost gandeste-te la cei ce mai au doar o zi de trait,
Cand simti ca vrei sa mori gandeste-te ca altii ar da orice sa traiasca...
Iubeste-ti viata, parintii si prietenii. E cel mai de pret lucru.
claujro spune:
Mailuindu-ne cu Sabine sau Cristine nu rezolvam NIMIC. E o conversatie privata de care nu vor tine cont in deciziile lor oficiale si de care pot spune ca nu stiu nimic. Vedeti si voi ca nu sunt seriosi.
Doar trimitind sesizari la OPC-ul ala al lor putem stii ca am facut ceva pe cale oficiala si putem astepta un raspuns oficial. Eu inca nu am mail. Daca voi primi, o voi ruga pe prietena mea care stie franceza (a facut mailul cu Osaka) sa faca textul de reclamatie oficiala.
gabitaco, stii ce raspuns vei primi? Acelasi raspuns standard. Pot sa pun pariu! Textul e f bine compus...dar sunt convinsa ca vor continua cu acelasi mare sictir ca pana acum.
Sa presupunem ca eu nu stiu de forum, de subiect, de ce au patit fetele si ce mailuri au primit. Fac in continuare comenzi. OK? Atata vreme cat nu scot Ro de pe site, ei sunt in ilegalitate si TREBUIE reclamati.
Claudia, mamica de Matei (15.12.2003) si Mara (30.08.2005)
miki68 spune:
Daca vreti, scrieti si "la ziar". L'Expansion e publicatie economica, partener al lui Le Figaro http://www.lexpansion.com/PID/10000.html. La noi, iese ceva dupa ce faci scandal in presa ![]()
cristina d.
www.flickr.com/photos/9558016@N05/?saved=1" target="_blank">Motaneii mei


