Cabinet stomatologic

Raspunsuri - Pagina 65

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns wallee spune:

Iael
Treaba buna nu stiu daca se mai face in stomatologia de la noi.Medicii nu stiu cum sa jupoaie pacientii mai bine .Acesta este planul de tratament , vizeaza mai intai buzunarul lor si apoi calitatea lucrarilor.
Aspectul cabinetelor arata de cele mai multe ori foarte bine , spatii renovate , aparatura etc dar in ce priveste sterilizarea instrumentarului sunt probleme mari .Am citit pe un forum destinat stomatologilor cum stiu ei sa "pacaleasca " autoclavul .Sau medici la inceput de cariera care cereau diverse sfaturi pe forum referitoare la tratamentele ce urmau sa le aplice pacientilor .Pe mana unor asemenea medici am ajuns .

Stomatologie se face in Romania si buna dar din pacate sunt putini medici care respecta standardele si probabil o sa te uimeasca dar nu e din vina lor.Si normal ca nu e din vina lor atata timp cat universitarii lucreaza groaznic si nu stiu cum sa puna bete in roate medicilor care au mai dat un ochi si pe la vecini si se straduie sa faca lucrurile asa cum trebuie.
si cum probleme sunt multe si greu de explicat am sa ma limitez doar la ce ai povestit aici pe forum.La prima intalnire am platit consultatia , radiografia si prima sedinta de tratament de canal (peste 2 milioane ) .I-a lasat dintele deschis fara pansament provizoriu