Dubai?
Raspunsuri - Pagina 2
Gabriela B. spune:
Ar fi destul de neplacut sa fie cu mult mai mici salariile daca nu esti absolvent din UK, de ex...Eu mi-am facut registration aici, in NZ, si de aproape 2 ani lucrez ca dentist, suntem cetateni NZ...Prietena mea, care este asistenta, la fel. Am sa va tin la curent cu ce se intimpla cu ea...Chiar ma entuziasmasem si eu destul de tare...Ieri am stat si am citit ziarele lor, am citit diverse blog-uri...Este destul de mare inflatia si tot creste...Deoinde insa de ce ti se ofera...Mie, personal, insa, mi-a mai scazut din elanul de a merge si eu acolo...Poate sunt doar obosita, caci din cauza de computer...am dormit 4 ore!
Era un articol despre cit ii costa pe parinti numai inceperea anului scolar...Insa, am vazut ca Dubai este pe locul 25 ca scumpete a nivelului de trai...dupa Sydney, care era pe locul 12. (asta m-a incurajat...) Nu stiu cum este sa traiesti in Tokyo sau Seul...nici macar in Moscowa care se pare este acum pe primul loc in lume...Dar am fost la Sydney si...citiva ani in urma, am facut diverse calcule...copil inclusive...
Vom vedea...
O zi buna tuturor.
lorelaim spune:
Buna dimineatza! Din celalalt cotlz al lumii - indraznesc sa vin si eu cu cateva intrebari (poate imi sugeratzi cateva site-uri cu info mai detaliate despre job-uri, despre inchirieri apt):
stitzi cumva cat este chiria in Dubai pt apt cu 2 dormitoare?
cat costa scoala (ciclul primar) pt un copilas?
multzumesc frumos!
Lorelai
Haga Parken-Fluturi, Haga Parken-Flori de pai
Gabisor face "salata", Gabisor in parc,
A inflorit iasomia, Alte albume foto
"Daca dragoste nu e... nimic nu e..."
bird70 spune:
Gabriela,
contacteaza o firma de plasament si intreaba ce iti ofera in conditiile in care ai diploma obtinuta in Romania. Asta este o firma ce ne urmarea pe noi prin spital http://www.promesse.com.au/index.asp
dar mai sunt si altele.
Lorelaim,