Carrefour- atentie la tzepe!
Raspunsuri - Pagina 10
wonderful spune:
Si Metro recurge la aceleasi tertipuri murdare.Ieri cineva,sora mea, a cumparat la oferta 2 lenjerii de pat.Pe etiketa scria clar 75 lei.La casa i-a laut 130 lei,plus tva,s-a ajuns la 150 lei.Nu stiu ce parere aveti voi,dar la Plus n-am patit ,pana acum,magarii de felul asta.Sa nu-nceapa si ei.
laura1713 spune:
Hello!
Am patit-o si eu in Metro Sibiu zilele trecute. Am cumparat o paturica Fleece de 150/200 la pretul afisat de 15.45 cu TVA inclus (fara, nu mai tin minte cat era afisat). Mai erau la acelasi raion si paturi de 200/220, la un pret evident mai mare.
Ajungand la casa, imi marcheaza 17 si ceva. O intreb pe dna de la casa care este explicatia si imi spune senina ca nu am citit pretul cu TVA. Neconvinsa, dar nedorind sa ma cert, o las in pace. La iesire, stupoare: verific factura si observ faptul ca 17 lei cat marcase ea era pretul fara TVA si ajung astfel sa platesc 21.10 lei. Problema nu este ca ar fi o suma mare, dar mi se pare inadmisibil sa faca asa ceva! Procentual, diferenta de la ce aveau ei afisat (sunt convinsa ca m-am uitat bine si era 15.45 cu TVA) si pretul platit (21.10) este enorma!
In concluzie, verificati pretul de pe facturi ca se pare ca unii se joaca cu banii altora!
Pupici, Laura
Biancas spune:
Am patit-o si eu de multe ori nu la Carefour ca nu avem asha ceva in oras.
La Selgros, in loc de 1 bax cu 6 beri pe factura aveam 1 bax de 20 sticle+ 1 naveta pe care am platit-o. Ne-am luat banii inapoi ca am verificat factura.
La Kaufland..merg si imi cumpar vopsea de par..Wella Safira cu 30 lei. Dupa 3 zile desfac cutia sa ma vopsesc si surpriza...inauntru era Londa Emotion ceva saten nu roscat.Aia e cam 12-15 lei nu stiu exact. M-am dus inapoi cu bonul (ca noroc ca l-am aruncat in geanta si am uitat de el ca altfel ajungea la gunoi) si mi-a schimbat produsul fara nici un comentariu.
Asa ca doamnelor verificati vopselele de par in supermarketuri ca cineva are interes sa le schimbe pe cele mai scumpe cu cele ieftine (clientii bineneteles).
Si in rest nu am patit nimic..deobicei pana ajung la masina fac rezumatul la tot ce am cumparat.
A...am uitat...la Auchan in Ungaria am patit si eu cu diferenta de pret...la Nesquick..peste tot era afisat pretul de 600 forinti..si cand am ajuns la casa mi-a batut 1280. Am vazut si am raspuns ca nu e bine ca trebuia sa coste 600 forinti. M-am dus la raft si m-am mai uitat odata..scria 600. Dar...erau mai multe gramaje acolo si peste tot un singur pretz. Nesquick la 500 g costa 600 f eu am cumparat de 1 kg...care nu avea pretz afisat si m-am luat dupa pretul ce il afisau, nu m-am mai uitat la gramaje. Vina mea ca nu am fost atenta la gramaj...si a lor ca nu afiseaza pretul in dreptul produsului.Deci si la vecinii nostrii in supermarket se intampla sa ai probleme cu preturile nu numai la noi.
Cumparaturi placute.
Bianca , mami de Sandra( 8.07.1997) si de Daniel (17.01.2006)
www.dropshots.com/biancas" target="_blank">Poze cu noi
Poti sa ai orice valoare,sa fii DOMN(A) e o-intamplare,sa fii OM e lucru mare...
notquiteso spune:
Desi sunt un pic offtopic, tre' sa va spun ca pe langa nesimtirea lucratorilor din supermarket, exista si oameni care bantuie prin lume fiind politicosi, decenti, cinstiti. Mi s-a intamplat acum cateva zile sa imi uit portofelul ( in care chiar aveam bani + actele, cardurile & stuff) pe o bancuta in fata unui bloc. Ma oprisem sa imi pun un plasture fiindca ma rosesera sandalele. Ajunsa acasa ( cam o statie mai departe) constat ca n-am portofelul. Smulg cheile de la masina, si alerg spre farmacia in care ma oprisem sa imi cumpar sus-mentionatii plasturi. Numai ca pe drum, o vad pe o tanti in usa scarii la care ma oprisem, si o intreb daca a vazut cumva un portofel. Ea zice: da, tocmai l-am dat politiei de perimetr. Tipa vazuse nr. de telefon al politiei de perimetru afisat in scara blocului, se deranjase sa sune ca sa intrebe ce poate face, dupa care s-a dus pana acolo si a predat portofelul. Sa lesin, nu alta. Merg cu ea pana la sediul politiei ( era foarte aproape), si cand intru il vad pe un nene care imi deschisese portofelul, si facea ceva pe calculator. Imi explica omu' ca se uitase pe adresa de buletin, si suna acolo sa vada daca gaseste pe cineva acasa. Banii erau toti in portofel, la fel si actele. Am fost complet socata. Tipa respectiva ( nu arata ca si cum n-ar fi avut nevoie de cele cateva milioane) nici nu deschisese portofelul. L-a luat si l-a predat pur si simplu.
Incredibil, nu?
RamonaD spune:
Dragi revoltati,
Va scriu din punctul de vedere al unui sef de raion al unui hypermarket din sectorul 4.Dragilor,sistemul este prost! Cumparatorilor le permite sa fie hoti,nesimtiti,sa vina sa rupa,sa deterioreze ambalaje,sa consume bauturi sau orice alt fel de articol inainte de a-l achita(atentie,inainte de achitare este proprietatea firmei!),sa ia un articol de pe raft si sa-l abandonezein alta parte,creind cumparatorilor cinstiti o imagine gresita(de exemplu daca a abandonat bere pe un raft unde este o alta bere,clientul crede sa daca este rau intentionat vrea sa cumpere la pretul mic...ce naiba!?),li se permite accesul cu copii in magazin-atentie,mamaici care au nevoie de educatie sunt o gramada!Dragelor,nu va aduceti copiii la joaca in magazin,marfa expusa este strict pentru vanzare!Nu veniti in magazin sa va urcati in balansoar,sa va jucati,sa luati marfa de pe raft si s-o aruncati apoi,gandindu-va ca e undeva cineva care-i obligat prin cntract sa va tolereze actiunile de prost gust....Am intalnit de-a lungul anilor oameni atat de nesimtiti,ca nu va pot povesti!Si daca le atragi atentia pe un ton frumos,te reped spunandu-ti ca iti iei salariul doar pentru faptul ca ei te platesc...Rusine!!!
Sunt si cumparatori cu bun simt,e-adevarat,dar acestia sunt ff putini,si-n fata lor imi scot palaria si le multumesc ca exista!
Vis-a -vis de persoanele care va pun stampila inainte de a iesi din magazin,acestia verifica prin sondaj 2-3 articole din factura fiecaruia;multi clienti insa reusesc sa fure si asa,inzestrati fiind de la natura cu asemenea "aptitudini".
In privinta angajatilor,ei trebuie sa schimbe etichetele dimineata,intr-adevar.Dar nr. lor este mic,pentru ca angajatorii vor castiguri mari cu bani putini,si asta ar trebui sa reclamati voi,cumparatorii!Lipsa personal,n-are cine sa va-ndrume,sa va serveasca.De aici se va numeroasele greseli,nedorite de nimeni.Oamenii de pe raionul meu fac tot ce e omeneste posibil pentru a multumi clientii,dar bine-nteles ca apar greseli...Dumnezeule,dar sa acuzi pe cineva ca a vrut sa te fure e total eronat!Oameni buni,in niciun hypermarket din tara casierelor nu le este permis sa-si ia bacsis!Au camere pe ei fixate,uitati-va in jur!Suntem controlati cu totii,ce naiba va faceti paperi asa gresite?!
Scuzati-ma daca m-am enervat prea tare,trebuia sa-mi spun si eu oful!
dodo spune:
quote:
Originally posted by RamonaD
Dragi revoltati,
Va scriu din punctul de vedere al unui sef de raion al unui hypermarket din sectorul 4.Dragilor,sistemul este prost! Cumparatorilor le permite sa fie hoti,nesimtiti,sa vina sa rupa,sa deterioreze ambalaje,sa consume bauturi sau orice alt fel de articol inainte de a-l achita(atentie,inainte de achitare este proprietatea firmei!),sa ia un articol de pe raft si sa-l abandonezein alta parte,creind cumparatorilor cinstiti o imagine gresita(de exemplu daca a abandonat bere pe un raft unde este o alta bere,clientul crede sa daca este rau intentionat vrea sa cumpere la pretul mic...ce naiba!?),li se permite accesul cu copii in magazin-atentie,mamaici care au nevoie de educatie sunt o gramada!Dragelor,nu va aduceti copiii la joaca in magazin,marfa expusa este strict pentru vanzare!Nu veniti in magazin sa va urcati in balansoar,sa va jucati,sa luati marfa de pe raft si s-o aruncati apoi,gandindu-va ca e undeva cineva care-i obligat prin cntract sa va tolereze actiunile de prost gust....Am intalnit de-a lungul anilor oameni atat de nesimtiti,ca nu va pot povesti!Si daca le atragi atentia pe un ton frumos,te reped spunandu-ti ca iti iei salariul doar pentru faptul ca ei te platesc...Rusine!!!
Sunt si cumparatori cu bun simt,e-adevarat,dar acestia sunt ff putini,si-n fata lor imi scot palaria si le multumesc ca exista!
Vis-a -vis de persoanele care va pun stampila inainte de a iesi din magazin,acestia verifica prin sondaj 2-3 articole din factura fiecaruia;multi clienti insa reusesc sa fure si asa,inzestrati fiind de la natura cu asemenea "aptitudini".
In privinta angajatilor,ei trebuie sa schimbe etichetele dimineata,intr-adevar.Dar nr. lor este mic,pentru ca angajatorii vor castiguri mari cu bani putini,si asta ar trebui sa reclamati voi,cumparatorii!Lipsa personal,n-are cine sa va-ndrume,sa va serveasca.De aici se va numeroasele greseli,nedorite de nimeni.Oamenii de pe raionul meu fac tot ce e omeneste posibil pentru a multumi clientii,dar bine-nteles ca apar greseli...Dumnezeule,dar sa acuzi pe cineva ca a vrut sa te fure e total eronat!Oameni buni,in niciun hypermarket din tara casierelor nu le este permis sa-si ia bacsis!Au camere pe ei fixate,uitati-va in jur!Suntem controlati cu totii,ce naiba va faceti paperi asa gresite?!
Scuzati-ma daca m-am enervat prea tare,trebuia sa-mi spun si eu oful!
Cu tot respectul pt.efortul tau de a-ti face treaba asa cum trebuie, insa as puncta citeva treburi, care tu le mentionezi la "asa NU" (nu ca as fi de acord sa se intimple, insa nu toti oamenii sint de bun simt, si-atunci cum facem, le facem un curs de comportare la intrarea in magazine? Nu c-ar fi rau, insa nu se poate)
-Spui ca iau marfa de pe raft si o abandoneaza in alt loc, creind confuzie- logic este sa consulti pretul de pe raft sa corespunda produsului, inainte sa pui produsul in cos,
-Se intimpla frecvent, si mie dealtfel mi se intimpla, cind sint cu copiii la cumparaturi, sa li se faca sete-le dau ceva de baut si pastrez ambalajul pt. a plati cind ies, unde e problema? Atita timp cit il platesc?
-Li se permite accesul cu copii in magazin-asta e tare, trebuie sa recunosc, nu am auzit-o pina acum, dar ce, merg la muzeul figurilor de portelan? Cum adica sa nu intru cu copiii in magazin??? De acord sa nu ii las sa zburde prin magazin, poate fi periculos, se pot rani trintind ceva de pe raft, insa de aici pina la a interzice accesul copiilor...
-Daca preturile se schimba dimineata, cit le ia angajatilor sa schimbe niste etichete? Ca doar nu schimba TOATE etichetele din magazin!! Si nici cumparatorii nu rup usa magazinului la ora deschiderii, insa mi se pare deja exagerat ca dupa prinz sa fie neschimbate
-De ce sa cer eu, cumparatorul, sa angajeze mai multi vinzatori? Managerul si consiluil de admin. ce treaba au, ei ce discuta in sedintele de management?? Asta e treaba voastra. Pe mine nu ma intereseaza daca mag. are 10 sau 100 de angajati, ma intereseaza sa fiu bine servita, preturile sa corespunda raft/sistem, sa nu fiu nevoita sa supraveghez eu casiera ce tasteaza, ca ea e cu capul in nori, sa se respecte promotiile (sa se mentioneze clar in brosura ca promotia tine X zile sau pina la epuizarea stocului, sa nu fiu nevoita eu sa ma cert cu casiera ca angajatii uita sa actualizeze preturile)
Oameni lipsiti de bun simt sint peste tot nu numai in RO, insa, spre diferenta de unii angajati din RO, aici ti se vorbeste politicos, se cere scuze atunci cind ii atentionezi de pret, verifica, iti dau diferenta inapoi, iti dau chiar si produsul gratis daca prin intimplare pretul nu este in sistem. In RO se intimpla asta? Si daca da, in cite Supermarket-uti?
RamonaD spune:
-nu toti oamenii sunt de buna credinta si achita ce au consumat-este imposibil sa nu crezi ca exista(poate ai si vazut) asemenea oameni;
-educatia trebuie sa o dam noi,parintii,dar oare ce fel de educatie dau acei parinti care n-au nici ei?!
-in ceea ce priveste nr. angajatilor nu avem nicio putere...lucram in firme straine,de renume,conduse de...romani!Deci mentalitatea e romaneasca.Nu mai comentez nimic referitor la asta!
-Sunt zile(cel putin cand se schimba reclama)in care abia termina etichetele de pus in jurul pranzului-ies si 800 de preturi modificate.Clienti care vin la prima ora si fac scandal la dschiderea magazinului sunt destui...oho...habar n-ai cati!De multe ori stau pe la poarta si asteapta ora 6.00 sa se deschida.
Nu mai intru in polemici,credeti ce vreti!Dar va garantez ca numeni nu vrea sa va fure!Ptr. erorile umane bine-nteles ca banii se returneaza clientilor cu scuzele de rigoare.
Sa aveti o viata frumoasa si s-auzim de bine !
Theodora spune:
Am fost si eu intr-un sfarsit prin supermaketele romanesti...nu multe si nu de multe ori...dar de ajuns! Prina noastra impresie a fost ca azi e ultima zi si maine nu va mai fi nimic in raft...lumea cumpara in nebunie,galagie,aglomeratie,carucioare pline,impins din spate...Doamne Dumnezeule...parca mi-era si frica sa fiu acolo,vorbeam in soapta la inceput sa nu ma sesizeze cineva...mai apoi,m-am adaptat si am uitat sa vorbesc in soapta si tot se uitau la mine de parca nu a mai auzit nimeni pe cineva vorbind in alta limba...parca eram extraterestu...
Legat de topic...am fost o data in Cora Pantelimon,nu am cumparat multe,maruntisuri,bonul a fost ok...dar magazinul,maiculita,la fiecare pas era plin de resturi de mancare,sticle goale,hatii de ciocolate,biscuiti,bere,chips...alegeti...tot ce vreti era prin rafturi,pe langa Am luat pt copiii niste Kinder cu lapte si sucuri ca cereau,le-au mancat bineinteles in magazin,dar totul a fost dus la casa si platit...sincer casiera se uita ciudat la mine,cred ca nu a vazut des ambalaj gol adus la casa sa fie platit produsul...
In rest am facut cumparaturile doar la Auchan,lucreaza acolo si sora mea,dar nu la raft,e la impacetat carnea,carnatii..ma rog,la macelarie...Aici situatia mi s-a parut mai buna,nu am dat pe nicaieri de ambalaje,era mai ordonat,cel putin in comparatie cu cat de putin am vazut eu in Cora,e singurul magazin cu care pot compara,lumea era multa si cel mai ciudat pt noi,care venim de pe alta planeta,era ca er a Miercuri 15 August,sarbatoare mare a crestinilor,care in Grecia e zi de odihna,cred ca daca cineva vrea sa deschida supermarket in zi de Sf.Marie e linsat de biserica...dar asta e alta tema...apropo de topicul in care se discuta de spalatul duminca...daca tot suntem asa de credinciosi...no coment! nu e vina nimanui aici..asa e sistemul!
Am luat si de aici multe chestii,am dus mereu ambalaje la casa,am platit de obicei cu card,asta ca mai auzeam ca nu se primesc...totul ok pana in ultima zi...am luat mamei un set de pahare inalte,ca le sparsesem pe ale ei...nu toate...cand faceam frappe...si cand in final,ma opresc ca de obicei sa controlez bonul,in top era setul de pahare taxat de doua ori! Normal ca am cerut explicatii,nici nu plecasem de langa casa...tipa s-a inverzit,dar a fost amabila si a vorbit politicos,a deschis casa si mi-a inapoiat banii......cum se face insa asta...ea ce castiga daca taxeaza de multe ori? Si daca a luat bani taxati deja din casa si nu a anulat...cel putin eu nu am vazut sa anuleze suma inapoiata...nu are gol la final de zi? Ma rog,asta e treaba ei...sunt sigura ca a fost o gteseala si nu a facut nimic intentionat...dar de ce nu sunt atente oare...si aici se fac greseli si casiera vede imediat si anuleaza....
Cam asta!
rbw spune:
Pt ca s-a vorbit de Cora Pantelimon, sa va spun patanie:
- am luat un carut (ca toata lumea) si am inceput periplu... primul obiect o laterna banala de cca 10 lei si apoi la raionul de fructe/legume... acolo de obicei las carutul si ma duc sa-mi iau ce aveam nevoie, la sfarsit ma intorc si carutul ioc ??!!!!
imi venea sa urlu cu mere/rosii/salata si ananas in brate.
Ati mai patit asa ceva??
wonderful spune:
Ramona,eu ca si cumparator civilizat,indraznesc sa ma consider,cer sa fiu tratata la fel.Cand am cumparat asternutul ala nenorocit era 8 seara.Cred ca au avut timp suficient sa tot skimbe etiketele.Nu-s angajati suficient de multi?Sorry,asta nu-i treaba mea ci a altora care vor profituri cat mai mari si cat mai repede.Oare in lanturile astea comerciale,dar afara ,se intampla la fel de des asemenea nereguli?
Nu,aici nu mi s-a intamplt sa-mi dispara caruciorul lasat la o distanta relativ mare de mine.Or fi astia de aici mai civilizati?Poate ca da desi nu-s f. sigura.In plus aici in Bc n-am vazut mizeria de care se vorbea mai sus.Inca.