despre spitalele si doctorii unde ati nascut

Raspunsuri - Pagina 48

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns oanna_d spune:



buna, din nou, , mamici si viitoare mamici

intrebam cam acum 1 luna de Dr Luis Mendez, de la Municipal

intre timp am nascut, am un supercopilas,,Matei si ma bucur tare k dintre toti medicii romani din tara asta, l-am gasit pe singurul, probabil, sud-american......

n-am cuvinte sa-l laud si totul a fost superok!!!

acum crestem, ,iesim in parc, mancam tot ce ne da mami...



numai de bine la toata lumea!!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andira spune:

Oana - sa-ti traisca bebelusul, sa fie sanatos si norocos, si sa-ti fie alaturi toata viata!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bebec07 spune:

Buna dimineata doamnelor.Eu am nascut la spitalul Sf. Pantelimon pe 4 august si, intr-adevar, este un jeg si o mizerie de nedescris, dar sunt si medici buni.Am nascut prin cezariana dupa vreo 12 ore de chin .Curate sunt doar sala de operatii si salonul bebicilor , in rest...eu am plecat din spital cu paranitiu pt ca am avut proasta inspiratie sa-mi fac manichiura si pedichiura inainte de nastere, deci va puteti inchipuii ce mizerie e.
Am raman surprinsa de comportamentul asistentelor care au fost foarte dragutze, si cele de la bebici si cele de la gineco...
Concluzia e ca nu-mi pare rau ca am nascut acolo, am fost tratata foarte bine, am fost ajutata, incurajata si invatata sa FIU MAMA.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cristinamh spune:

babyblue, tipul e tanar, abia si-a terminat rezidentiatul din cate am inteles.

ps: activeaza-ti optiunea de mesaje private....

Cristina 32+ si Andrei-Razvan(2.08.2003)
www.andreirazvan.home.ro" target="_blank">Poze cu Andrei
www.bebelusi.august.septembrie.2003.home.ro" target="_blank">Gasca noastra

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns natachka spune:

Buna fetelor!